[VIDEOS] Alpeco Fireworks vuurwerkshow demo video

RedBaron

Pyroworld
misschien kennen jullie van de oude website van Alpeco nog de demo movie die met een knopje op de hoofdpagina van de website te downloaden was

De website van Alpeco is inmiddels verbouwd en vernieuwd. En dus vond ik het tijd om ook maar weer een nieuwe demo omvide te maken voor de vuurwerkshows van Alpeco.

Je kunt ze *hier* downloaden.

Reacties, kritieken, lof, en klaagzang mogen jullie hieronder neer plempen.

Firespree, pak alvast ff een tijltje en een zakdoekje svp :wink:

Laatst bewerkt:
Red Baron: de nieuwe demo dvd is er een om kippevel van te krijgen.
Subliem, echt een top demo.
Zo ontzettend mooi vuurwerk en een geweldige muzikale begeleiding
Heel erg bedankt. !!

By the way: de meneer die in het filmpje naar ons zwaait is dat Red Baron?

:bye: :bye:

Haha nee das iemand anders want zover ik weet heeft redbaron rondere vormen :cool:

Verder zeer mooi filmpje :) maar dat had ik al gezegt gisteren :p

Laatst bewerkt:
Red Baron: de nieuwe demo dvd is er een om kippevel van te krijgen.
Subliem, echt een top demo.
Zo ontzettend mooi vuurwerk en een geweldige muzikale begeleiding
Heel erg bedankt. !!

By the way: de meneer die in het filmpje naar ons zwaait is dat Red Baron?

Deze meneer is een medewerker van Alpeco, overigens een zeer vriendelijke, goedlachse en iemand met veel humor. Zijn naam is Vincent. Hij heeft nog een broer, die heet Xavier. het is een tweeling, dus soms is er bij mensen die ze nog niet zo goed kennen behoorlijk wat verwarring wie wie is :D

Maar goed , doelstelling voor dit filmpje is , is om te laten zien wat Alpeco kwa shows in huis heeft.

Haha nee das iemand anders want zover ik weet heeft redbaron rondere vormen :cool:

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze meneer is een medewerker van Alpeco, overigens een zeer vriendelijke, goedlachse en iemand met veel humor. Zijn naam is Vincent. Hij heeft nog een broer, die heet Xavier. het is een tweeling, dus soms is er bij mensen die ze nog niet zo goed kennen behoorlijk wat verwarring wie wie is :D

Maar goed , doelstelling voor dit filmpje is , is om te laten zien wat Alpeco kwa shows in huis heeft.

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Hahaha, Natuurlijk Red Baron, het is maar een detail.
Ik kom nog wel eens achter je ware gezicht.!!!!!(grapje) (rondere vormen begin ik ook last van te krijgen sinds ik met roken gestopt ben)
Maar perfecte show. Een die vaak gedraaid zal worden.

Laatst bewerkt:
Ik had eerder een emmer nodig bah hé :mad: :angry: Mij een beetje proberen om te kopen door er een stukje van de golden spider erin te doen hè trap er mooi niet in :cool:
Aaaah shit ben er toch ingetrapt :shocked:
Lekker filmpje :shocked:
Paar edittechnisch leuke dingen er in gezien!! Eén vraagje gelijk maar eventjes op een gegeven moment dat plaatje van alpeco met daarom heel wat plaatjes met vuurwerk... heb je daar zelf alle plaatjes op hun plek gezet of zit daar een optie voor in Adobe...?
Leuk ook gedaan met versnellen en slowmotion al komt het af en toe niet helemaal uit de verf zeikerd dat ik er ben :cool: en vond het stukje vanaf 4:20 ofzo met de plaatjes en op de achtergrond slowmotion misschien iets te lang duren :rolleyes: zo heb i ktoch ook even kunnen zeiken :D
Maja heeft toch niet echt veel nut....hij blijft top xD
Netjes RedBaron xD
:bye:

Back
Bovenaan