Video Tripreport Zena 29 Juni OP DE FIETS!

Heel erg leuk gedaan mannen.
Ik heb met plezier jullie verslag gelezen en de beelden gezien.
Sportief hoor op de fiets, hoe lang hebben jullie er nu over gedaan?
:bye:

daar is die zua weer ;)
roosendaal-baarle is wel een eindje toch op de fiets? ;)
toch respect voor jullie!!!!!!!!!!

Heel erg leuk gedaan mannen.
Ik heb met plezier jullie verslag gelezen en de beelden gezien.
Sportief hoor op de fiets, hoe lang hebben jullie er nu over gedaan?
:bye:

ja heel ver;)
het was nu onze 2e keer, en het was 3 uur heen en trug.
en we vertrokken om half 9 en we waren half 7 thuis:):p
maar het was echt weer de moeite waard!

@dizz0r, jaja zua is back:P
had hij maar een account op vwc ofzo..
maarja hij haalt ook alleen knal, ik weet niet meer wat het was maar hij had voor 40 euro choeet bangers gehaald :shocked:
dat zou ik nooit doen..

hey, ff een vraagje :D

in het filmpje zie ik staan, '...een wat mindere winkel (slechte service) alleen maar gezeik..' staan. :shocked:
Wat wordt hier precies mee bedoeld, en dan doel ik op dat "gezeik"?

Want ik hoor alleen maar goede dingen over harry loots en ben daarom van plan volgende maand mischien nog wel deze maand daar heen te gaan.
Maar als de service slecht is en er alleen maar gezeik is ga ik liever gelijk door naar Zena. :rolleyes:

in het filmpje zie ik staan, '...een wat mindere winkel (slechte service) alleen maar gezeik..' staan. :shocked:

Want ik hoor alleen maar goede dingen over harry loots en ben daarom van plan volgende maand mischien nog wel deze maand daar heen te gaan.
Maar als de service slecht is en er alleen maar gezeik is ga ik liever gelijk door naar Zena. :rolleyes:

Ik vind Harry een hartstikke gezellige gast hoor alleen krijg je meestal bij Zena wat (meer) gratis.

De service bij Harry vind ik ook zeker niet slecht alleen heeft Zena gewoon een groter assortiment waardoor er waarschijnlijk meer mensen heen gaan.

Leuke TR trouwens, ook een erg leuk filmpje.

Idd ik kom er al heel lang en altijd goede service gehad.
dus ik vind het een beetje onzin omdat te zeggen.

Alleen ik vind de trip wel leuk gedaan !!

mvg O

Het gezeik betekent dat Harry nog al erg goed is in het ***len van niks in minder dan een 30min. Je krijgt vooral veel nutteloze dingen te horen als je er zo op een zondag midden in het jaar bent.
Dus het assortiment is minder en harry praat gewoon te veel

:bonk:

Ik heb nog niet gereageerd zie ik, Hele leuke TR heb je gemaakt hoor.
Een vrij originele manier zo dat filmen. Best geinig, weer eens wat anders.

En wat betreft de service van harry, Gewoon superslecht.
Vanmiddag was ik er nog met een stel vrienden. De achterste liet prongelijk de deur openstaan en de vrouw van harry begon meteen te schreeuwen, Waarna de deur meteen hard werd dichtgegooit.

Verder leuke dingen gekocht, Achteraf is het de moeite toch waard hé? :rolleyes:

Back
Bovenaan