[video & Fotos ] Dbk 20-8-2007

RedBaron

Pyroworld
De show van DBK in oostende van de vurigemaandagen.

Inmiddels is uitgebreid aan bod gekomen wat men van deze show vond, en wat er schijnbaar niet aan geklopt zou hebben.. Maarja niemand had er nog echt beelden van gezien.

even wat fotokes van de show gemaakt door ons:

DBK_VM_20-8-2007_027.jpg

DBK_VM_20-8-2007_009.jpg

DBK_VM_20-8-2007_022.jpg

DBK_VM_20-8-2007_005.jpg

DBK_VM_20-8-2007_021.jpg

DBK_VM_20-8-2007_029.jpg

DBK_VM_20-8-2007_013.jpg

meer fotos zijn *HIER* te bekijken. De video van dit spektakel is natuurlijk *HIER* te downloaden.

opbouwende kritieken, en reacites horen we natuurlijk graag nadat je de fotos en video gezien hebt (of zelfs de show live gezien hebt. klaagzang, geruchten, leugens, schenenschopperij, en andere narigheden net als in het andere topic over deze show worden niet getolereerd en dus verwijwerd!

Eindelijk dan de veelbesproken show van DBK.
Vooraf gigantisch bekritiseerd en een hoop heisa er om heen.
Ik had de pech de show niet live mee te mogen maken in verband met andere verplichtingen.
Red Baron, misschien kan je beter voortaan je film zo snel als mogelijk on line gooien want dat scheelt je een hoop gemekker.

Want het is gewoon nergens voor nodig. Iedere neutrale kijker kan zien dat het een hele goede show is. Niets op aan te merken.
Ik heb mij er in ieder geval mee vermaakt.
DBk zet hier een hele goede show neer en heeft gedaan wat het kon binnen haar mogelijkheden. Alleen er waren een paar bedrijven in de competie dievolgens de jury beter waren . Niets aan te doen daar moet je je bij neerleggen.
Betekent voor volgend jaar dat het alleen beter moet en kan.

Leuk om een groot deel van de crew op film bezig te zien. Nou ja bezig ?
Jupilerfreak,Guy,Kruitsnuiver lopen toevallig wel met hun handen in de zakken.
Firespree en Silberblitz komen ook nog in beeld.

Leuke effecten komen in de show voor. De Tourbillion met knaleffect had ik nog niet eerder gezien. De prachtig gekleurde candles, de hummers, prachtige shell,s met pistils, en ja hoor ook hier de sky screamers. heerlijke potten zijn dat.
De finale is machtig om te zien. Schitterend de gouden hemel.

Film en foto,s zijn ook weer prima.
Wederom bedankt voor een goede bijdrage.

:bye:

Ook ik heb de video bekeken. De show opent wat rustig maar na enkele minuten zie je de show echt vorm krijgen. Erg leuke effecten zie ik voorbij komen zoals Fred al zegt tourbillion's met knal, even een lekkere dosis goud:).
Ja ik zou me wel hebben vermaakt wanneer ik toeschouwer was.

[Fred, ik stond die dag absoluut niet met mijn handen in de zakken:p, ik stond op een dansvloer voor een workshop stijldansen:wink: Kon helaas niet hier aanwezig zijn die dag:sad:]

Whou hoe op 5 sec na 11 minuten :) maar waar zijn de saluten in begin jack ?

Verder weer top beeld kwaliteit man :)

Zo na al het commentaar op de show ook maar eens even lekker ervoor gaan zitten.

Wat me opvalt zijn de mooie kwaliteit shells, mooi rond en ook mooie kleuren, precies zoals dat zijn moet. Wel jammer dat op het begin er een aantal rode bengalen verkeerd om geplaatst waren.

De show is een goed voorbeeld dat het niet altijd om kwantiteit, maar om kwaliteit kan gaan. De cameraopname's zijn soms wat schuddelig en te snel bewogen naar mijn mening.

Maar wetende wat het budget en de omstandigheden waren heb ik toch een leuke show gezien..

Back
Bovenaan