Video/film editor gezocht!

AirPainter

VWC lid
Hallo!

Dit jaar wil ik heel graag wat mooi beelden vastleggen en uploaden op Youtube, ben zelf helaas niet erg handig met de progamma's betreft het bewerken van. Is er iemand die me kan helpen? Kleine betaling per film is zeker mogelijk!

Groet,
Airpainter

Hallo!

Dit jaar wil ik heel graag wat mooi beelden vastleggen en uploaden op Youtube, ben zelf helaas niet erg handig met de progamma's betreft het bewerken van. Is er iemand die me kan helpen? Kleine betaling per film is zeker mogelijk!

Groet,
Airpainter
Wat wil je precies gaan bewerken? Lijkt mij namelijk alleen knip werk en uploaden naar YT. Zag dat het uploaden al was geslaagd gezien je video's op YT :D

Ik gebruik Adobe première pro al jaren, is even wennen maar genoeg YouTube guides te vinden online heb t zelf ook zo geleerd.
Ga ik morgen zeker even naar kijken! Thanks Blom, de Sony ZV-1 toevallig ervaring mee? Die wordt namelijk gebruikt en hij hapert zo nu en dan en wordt onscherp..

Ga ik morgen zeker even naar kijken! Thanks Blom, de Sony ZV-1 toevallig ervaring mee? Die wordt namelijk gebruikt en hij hapert zo nu en dan en wordt onscherp..
In welke settings film je? En wat bedoel je precies met dat hij hapert?

Onscherpe zou kunnen gebeuren door bijvoorbeeld de Autofocus. Je kan me altijd een PB sturen als je wat vraagjes hebt over bijv de camera of voor de editing :)

In welke settings film je? En wat bedoel je precies met dat hij hapert?

Onscherpe zou kunnen gebeuren door bijvoorbeeld de Autofocus. Je kan me altijd een PB sturen als je wat vraagjes hebt over bijv de camera of voor de editing :)
Super man! Dank!

Back
Bovenaan