RedBaron
Pyroworld
De 6e video van Nuits de Feu 2008 is van het franse Jacques Couturier. Dit bedrijf heb ik al eens eerder bezig gezien op nuits de Feu. En wel in 2004, toen ging men lopen met de publieksprijs. Reden voor de organisatie om het bedrijf op de eerste avond uit de nodigen. Dit tussen de 2 andere grootheden Parente en Igual.
Franse vuurwerkmakers staan erom bekend dat ze soms nogal eens soort van abstracte gedachtes erop na houden om een show te maken. Ook Couturier had er een kunstzinnig feestje van gemaakt. Zo stonden er metalen "bomen" in het veld. Waar men candle bundeltjes op gemonteerd had.
Maar ook stonden er balonnen klaar. Waar men zilver fonteinen op gemonteerd had. Deze vlogen tijdens een rustig moment in de show weg. Een erg fraai gezicht! De show kenmerkte zich verder als zeer kleurrijk! En een prachtige finale waarin het effect Peony met palmpistil kennelijk centraal stond. Een effect wat ook ik erg mooi vind.
Je kunt de show *HIER* downloaden.
Bestandsnaam: NDF08 J Couturier - France 12-6-2008
Bestandstype: HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
Tijdsduur:16:39
Bestandsgrootte: 339MB
Veel kijkplezier!!
Franse vuurwerkmakers staan erom bekend dat ze soms nogal eens soort van abstracte gedachtes erop na houden om een show te maken. Ook Couturier had er een kunstzinnig feestje van gemaakt. Zo stonden er metalen "bomen" in het veld. Waar men candle bundeltjes op gemonteerd had.
Maar ook stonden er balonnen klaar. Waar men zilver fonteinen op gemonteerd had. Deze vlogen tijdens een rustig moment in de show weg. Een erg fraai gezicht! De show kenmerkte zich verder als zeer kleurrijk! En een prachtige finale waarin het effect Peony met palmpistil kennelijk centraal stond. Een effect wat ook ik erg mooi vind.
Je kunt de show *HIER* downloaden.
Bestandsnaam: NDF08 J Couturier - France 12-6-2008
Bestandstype: HQ WMV (ingepakt met winzip\rar)
Tijdsduur:16:39
Bestandsgrootte: 339MB
Veel kijkplezier!!

Laatst bewerkt door een moderator: