Vervoer meeting

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste medefreaks en liefhebbers.

Er zijn natuurlijk altijd mensen die geen vervoer hebben of juist wel en de ruimte hebben om iemand mee te nemen.
Voordeel is dat je natuurlijk de reiskosten kunt delen.
Daarom kunnen jullie hier met elkaar kortsluiten om vervoer te vragen/Aan te bieden/Carpoolen.

Ik wens jullie heel veel plezier met het regelen van het vervoer en hoop dat jullie dit goed en verstandig kunnen regelen.

Veel succes.

Pyromaniac 1975
Moontan
VuurwerkOrthen.

Laatst bewerkt:
Hey Freaks!
kom je uit omg haarlemmermeer, en wil je meerijden?
Ik heb nog 2 plaatsen over!

Rik777 rijd ook mee.

Laatst bewerkt:
Thrillseeker is een topper, dat mag toch wel even gezegd worden niet waar?:applause:
Ik hoop dat er meer het voorbeeld van Thrillseeker zullen volgen.

Ik had het al even in het samen reizen/carpool topic gepost, maar nu er een speciaal topic voor is doe ik het hier ook maar even.

Ik kan zelf alleen naar de meeting toe als ik met iemand mee kan rijden, met de trein is dit gewoon niet te doen. Dus als er iemand vanuit de omgeving Twente hier naartoe gaat en die mij mee wil nemen, laat het dan even weten via een post in dit topic, of via de pm. Natuurlijk kunnen we dan de brandstofkosten delen. :wink:

Ik zoek vervoer voor omgeving woerden.
benzine kosten worden uiterraard gedeelt.

Lijkt me heel leuk om naar toe te gaan aangezien ik van plan ben om ook spul van royal fireworks te gaan kopen.
Dus laat me niet thuis alsjeblieft.

Men kan dit ook zien als een mooie kans om de echte freaks een keer echt te leren kennen,En zo kunnen er mooie vriendschappen ontstaan.Ik kijk er in ieder gaval naar uit om jullie allemaal eens in het echie te zien.

grtz
Pyromaniac 1975

drummer 92 en vuurwerk14 ik weet dat bassie 1978 ook er naar toe gaat misschien kunnen jullie een beroep op hem doen .

grtzzz

Vincemeister en vuurwerk19 super van jullie.:thumbsup:

Medefreaks zonder vervoer laat deze kans niet liggen en gebruik hem.:idea:

En vergeet je niet aan te melden.

grtz
Pyromaniac 1975

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan