Verslag demo Cafferata 22-09-2011

pyroboy

VWC lid
Vandaag was het zover, met een delegatie van 4 personen (Mike, Bastiaan, Marco en ik) zijn we aanwezig geweest bij de winkeliersdemo van Cafferata Vuurwerk te Uden!

Bij binnenkomst werden we verwelkomt met een bakje koffie en een lekker plakje cake.
De producten stonden prachtig opgesteld op tafels tegen een grote Amerikaanse Truck, waarvoor een rode loper lag!
Hier kregen we mooi de gelegenheid een aantal productfotootjes te schieten.

Na een kleine toespraak van o.a. Jeroen Cafferata was er de gelegenheid tot een rondleiding of een gesprek met een van de mensen achter Cafferata.
Ook was er de gelegenheid om een lekker frietje, een snack of wat te drinken te nemen!

Cafferata onthulde vandaag 2 nieuwe lijnen binnen hun collectie namelijk:

Black Thunder

9_223978.jpg

Informatie over deze lijn vind je in het volgende topic:

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=462

Crystal

Informatie over deze lijn vind je in het volgende topic:

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/forumdisplay.php?f=463

Vuurwerk Cadeaubox

Verder komt Cafferata dit jaar met een Vuurwerk Cadeaubox. Dit is een box, die verkocht zal worden voor om en nabij de euro, waarin kinderen kunnen sparen voor vuurwerk! Deze wordt op onderstaande vlag aangekondigd.

img_0794.jpg

Na een hapje en een drankje was het dan tijd voor de demo met een spetterende finale show!
Verschillende producten vielen in positieve zin op en de finale hierna was helemaal geweldig! Super!
Hieronder vind je nog een aantal foto's van de demo en de finaleshow!

Graag willen wij Cafferata Vuurwerk bedanken voor de gastvrijheid!

img_0812.jpg

img_0841.jpg

img_0857.jpg

img_0862.jpg

img_0869.jpg

img_0880.jpg

Foto's niet gebruiken zonder toestemming!

Dan heb ik ook nog een klein stukje van het einde van de finale op film staan! Onverwachts gingen er op het laatst nog een aantal flinke grondklappers een aantal meter voor ons af! Super:)

Finalefilm, gefilmd door Mike (Mattenfreak)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Thanks voor je verslag morris, ziet er weer top uit !.

p.s gaat wel goed met je foto`s he :-) , zien er super uit man !

Bedankt voor de foto's, film en info, kan ik mij alvast geestelijk voorbereiden op de klappen die komen in de finale vanavond.

Bedankt voor het verslag mannen,ik ben zee benieuwd naar de nieuwe produkten.De black thunder lijn doet vermoeden dat er wel een aantal heftige cakes inzitten maar whats in a name.

God nondejuh, dit is gewoon 5 km van me vandaan, waarom weet ik dit nooit:bonk:
bedankt voor het verslag!
Ik kijk uit naar de nieuwe producten.

Waarschijnlijk omdat dit een besloten demo betreft die dus normaal gesproken niet bekend wordt gemaakt;)

zo te horen vanavond dus nog een keer....misschien kun je gewoon gaan kijken...ze kunnen vuurwerk moeilijk afsluiten...hahah!

leuk verslagje en wat een bommen! heerlijk!! benieuwd naar de filmpjes van de nieuwe producten.

Waarschijnlijk omdat dit een besloten demo betreft die dus normaal gesproken niet bekend wordt gemaakt;)

Daar zou het aan kunnen liggen.
Vanavond ben ik helaas niet in staat om het vuurwerk te bezichtigen, dus helaas volgend jaar dan maar.
Ik doe het wel met de beelden die jullie geschoten hebben, die zijn van goede kwaliteit dus toch nog genieten geblazen hahahah.

Heel mooi verslag, erg leuk om te lezen. Cafferata is goed op weg to te zien.

Die show is ook zeker niet verkeerd.

Bedankt voor het zoveelste bezoek trouwens, toppie !

:bye:

Hebben jullie filmpjes van de cake kunnen/mogen maken? Zie daar geen opmerking over noch filmpjes in de topics.

Hebben jullie filmpjes van de cake kunnen/mogen maken? Zie daar geen opmerking over noch filmpjes in de topics.

De nieuwe producten waren nog niet binnen en konden dus uiteraard niet gefilmd worden. Wel hebben we nagevraagd of er films uit china zijn en of wij die mochten tonen op het forum.
Hierop wachten wij uiteraard.

Zojuist terug van de demo.

Om 19:30 stond ik dan bij Cafferata voor de deur.
Het was al lekker druk en een paar stappen verder Hans even de hand geschud.
Colatje gepakt en beetje rond gelopen.
Presentatie door Jeroen over de twee nieuwe lijnen en de box,Wat in mijn ogen wel toppers gaan worden.
Even een snackie en patatje oorlog gepakt en lekker buiten een beetje gebabbeld.
Daarna de demo bekeken en natuurlijk de eindshow.
Dikke complimenten ervoor,En dan met name de laatste 2 min van de show.

Al met al een hele leuke avond gehad waarvoor ik de cafferatacrew bedank.
Komende week even lekker langs om na te praten.

grtz

Back
Bovenaan