[Verslag] Bezoek Rubro Vuurwerk 7-7-2020

Leuke verslag en dito nieuwtjes.
Mooi jubileum voor Rubro, voor mijn gevoel zijn ze nog veel "jonger". Ben benieuwd naar de jubileum knallers. Ik voel een "Strong Celebration" aankomen ... :p:p

wie schiet deze demo eigenlijk normaliter?? de demo in Biddinghuizen is overigens geen optie de boel is namelijk failliet.

wie schiet deze demo eigenlijk normaliter?? de demo in Biddinghuizen is overigens geen optie de boel is namelijk failliet.

Biddinghuizen is niet failliet hoor. De stad niet :wink: en de evenementenlocatie ook niet. Flevonice is failliet, dat wel. Maar de locatie kan gewoon gebruikt worden.

Biddinghuizen is niet failliet hoor. De stad niet :wink: en de evenementenlocatie ook niet. Flevonice is failliet, dat wel. Maar de locatie kan gewoon gebruikt worden.

Precies...dat was vorig jaar ook al bij enkele demo's. Er kan daar gewoon geschoten en dat zal dan door Dream gebeuren lees ik hierboven.

Lekker verslag weer. Ook op basis van de andere verslagen heb ik mijzelf een koopstop opgelegd om nog wat voor de actie in het najaar te bewaren. En ook ik hoop stiekem op een Rubro-versie van de Strong Celebration :p Ben heeel benieuwd!! Laat de acties maar losbarsten.

Erg benieuwd naar de nieuwe compounds die de transbomber zouden overtreffen!?
Kijk uit naar de demo.:blink:

Erg benieuwd naar de nieuwe compounds die de transbomber zouden overtreffen!?
Kijk uit naar de demo.:blink:

Ik lees dat nu in meerdere topics terug, die opmerking over het overtreffen of opvolgen van de Transbomber. Gaat dat om de zin die de Crew zelf in hun eigen verslag heeft geschreven? Er staat immers:

"Wij hebben van de nieuwe producten erg veel beeldmateriaal en dummies gezien en zien er naar uit om deze producten bij een demo in het echt te kunnen zien! Prachtige kleuren en ook vernieuwende effecten. Wellicht zit er eindelijk ook nog de opvolger van de Transbomber bij! We zullen het zien!"

Of heb ik iets gemist en wordt er iets anders bedoeld?

Hoi gizmo75 volgens mij is de onderstaande tekst een antwoord vanuit Rubro, antwoord op de 1 na laatste vraag in het verslag....

De strong salute blijft hoor. Ook komen er nieuwe compounds die (vinden wij) de transbomber wel eens kan overtreffen.

Back
Bovenaan