knallbahr VWC lid 18 mei 2019 #21 omepje zei: Heb de heren van Rubro direct een apje gestuurd. Zodra ik antwoord heb laat ik het hier weten. Klik om te vergroten... Kijk eens wat een service
omepje zei: Heb de heren van Rubro direct een apje gestuurd. Zodra ik antwoord heb laat ik het hier weten. Klik om te vergroten... Kijk eens wat een service
omepje VWC Moderator Forumleiding 20 mei 2019 #22 Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd.
Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd.
knallbahr VWC lid 20 mei 2019 #23 omepje zei: Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd. Klik om te vergroten... Oké later meer dus, iniedergeval bedankt voor de moeite!
omepje zei: Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd. Klik om te vergroten... Oké later meer dus, iniedergeval bedankt voor de moeite!
De Driesprong VWC lid 6 jun 2019 #24 omepje zei: Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd. Klik om te vergroten... De transbomber wordt deels compound.. Cake 1 en 2 blijven los en cake 3 en 4 worden met elkaar verbonden..
omepje zei: Het is nog niet helemaal zeker op dit een compound wordt of een cakebox blijft. Ligt eraan hoe snel de certificaten binnen zijn. Wordt dus vervolgd. Klik om te vergroten... De transbomber wordt deels compound.. Cake 1 en 2 blijven los en cake 3 en 4 worden met elkaar verbonden..
mikeyy VWC lid 6 jun 2019 #25 Ben benieuwd welke 19shots erbij komen. Wel interesse aan mij kant haha.