Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ook gaan de prijzen fors omhoog wat zeer jammer is daar ik wel fan ben van de producten van broekhoff![]()
Kan je daar al een voorbeeld van geven? Zodat we weten waar we ongeveer rekening mee moeten houden.
Staat er voor dit jaar nog een bezoek aan Broekhof gepland, het is een beetje stil rond deze importeur. laatste bezoek dateert uit 2008 namelijk en ik heb nog wel een paar vragen betreft de collectie voor dit jaar![]()
Wij gaan ons best doen voor een bezoek dit jaar,zeker.
Jullie horen spoedig wanneer/en of dit bezoek gaat plaatsvinden.
Vorig jaar koos Broekhoff ervoor om de websites uit te nodigen voor de demoavond in het park Walibi om getuige te mogen zijn van de presentatie van de nieuwe producten.
Aanwezig zijn als website bij een demoshow klinkt leuk, maar is er dan ook tijd en of een mogelijkheid om vragen te stellen bij zo'n gelegenheid of wordt er puur een demo van nieuwe producten geschoten met een kleine uitleg erbij ?
Dat is goed Fred, wordt er nog een speciaal topic voor aangemaakt met vragen aan .... ?
Of kunnen de vragen hier worden gesteld ?
Ik zelf ben een voorstander van een nieuw topic, dat is zowieso overzichtelijker en dan is er meteen een topic over Broekhof up to date![]()