Vernieler pinautomaat meldt zich na uitzenden beelden

SniperX

VWC lid
HEILOO - Een 34-jarige man uit Heiloo meldde zich maandagmiddag bij de politie in Heiloo. Hij gaf aan de pinautomaat op het Rosendaal in Heiloo vernield te hebben op 11 december 2010. De man beschadigde de automaat door zwaar vuurwerk tot ontploffing te brengen. Hierdoor ontstond voor enkele duizenden euro’s schade.

De man meldde zichzelf maandagmiddag bij de politie naar aanleiding van de beelden die vorige week woensdag in Ter Plaatse, het opsporingsprogramma van RTV Noord-Holland, getoond werden. Hij werd aangehouden voor brandstichting en vernieling.

bron: http://www.webregio.nl/groot-alkmaa...automaat-meldt-zich-na-uitzenden-beelden.aspx

Wat een sukkel zeg. Kijk dan eerst of er camera's hangen voor je zoiets lijps doet. Zal wel flink bezopen zijn geweest. Of gewoon debiel, dat kan ook natuurlijk

Of gewoon debiel, dat kan ook natuurlijk

Eerlijk gezegd vind ik dat je iedereen die uit slopen van andermans en openbare bezittingen voldoening haalt (met of zonder vuurwerk) kan rekenen tot deze groep. Ik ben zeker ook wel eens bezopen geweest :biertje:, maar dan nog zou ik het never en nooit in mijn kop halen iets voor de lol te gaan slopen.

Ik denk dat er meer achter deze (vernieling)zit.
Ik denk eerder dat deze persoon getracht heeft het automaat op te blazen om er met de centen van door te gaan wat momenteel wel een trend lijkt te zijn.
Echter heeft deze persoon waarschijnlijk te makkelijk hierover gedacht:p
Dit is mijn gedachte want waarom een pinautomaat vernielen???

Dit heeft verder niks met het vuurwerk te maken, dit is gewoon een criminele daad.
Geld voor criminele doeleinden, of geld omdat je er zelf niet meer uitkomt?
Ik denk het laatste door de onproffesionaliteit en het feit dat de man zichzelf aangeeft. Sommige mensen hebben het erg moeilijk, dan nog is dit nooit goed te keuren en is een straf op zijn plaats.

34 jaar.. en dan dit soort fratsen uit halen.. dan zit er echt iets goeds los in je boven kamer.. of er ontbreekt daar wat..

Props dat die kerel zichzelf aangeeft, hij had ermee weg kunnen komen, maar de actie zelf is natuurlijk achtelijk. Ik snap ook niet dat hij alleen wordt aangeklaagd voor vernieling/brandstichting. Stel dat hij het wel voor elkaar had gekregen om bij het geld te komen, dan had hij het echt niet bij vernieling gelaten...

Ik denk beide.

Als er iets ontbreekt, heb je ruimte over, dus komt er iets los te zitten:bonk:

Maar ik denk dat het meer een geval is van krap bij kas zitten. En dan proberen om geld buit te maken uit een pin-automaat. Want een pin-automaat is nu niet echt iets wat je zomaar gaat opblazen. (wat pyromaniac1975 ook al zegt)

Als er iets ontbreekt, heb je ruimte over, dus komt er iets los te zitten:bonk:

Maar ik denk dat het meer een geval is van krap bij kas zitten. En dan proberen om geld buit te maken uit een pin-automaat. Want een pin-automaat is nu niet echt iets wat je zomaar gaat opblazen. (wat pyromaniac1975 ook al zegt)

Er was een periode dat men gewoon de pin automaat uit de muur "lepelde" met een shovel ofzo.. dat ging toch een stuk gemakklijker ...

Er was een periode dat men gewoon de pin automaat uit de muur "lepelde" met een shovel ofzo.. dat ging toch een stuk gemakklijker ...

Ik hou het liever op een kroketje uit de muur.
Allleen wordt mijn buik er te groot van.
Moet ik weer een sjovel bellen om mezelf te verplaatsen.
Ach ja... :wink:

(Ik stopte dus met vreten.
Nou dat heb ik geweten.
Ik snakte naar kroketten.
En vette kotteletten.
Ik dacht 1tje maar en nam toch maar 2.
Nu kan ik lekker proppen.
En moet ik me buik verstoppen.)

Burps.

Back
Bovenaan