Verkoop Weco Corsair stijkers

dit zijn ze.. oftewel gewoon de originele..:shocked:

image

Ik weet niet was jij er waardeloos aan vind?

Ze knallen bijna even hard als Thumping Thunders alleen die hebben iets meer druk.

Maar als je kijkt naar de prijs/kwaliteit dan heb je er 100 voor 16 euro en je hebt voor 16 euro niet 100 nitraten.

+ het zijn veilige strijkers aangezien ze uit Duitsland komen.

nou het is geen succes die corsairs .. lijken net knal erwten ..

Hou ze dan maar eens vast in je handen als ze net als knal erwten knallen:bonk:
Overdrijven is ook een kunst.

Corsair zijn mijn inziens nog steeds de beste strijkers die er zijn en dat al tientallen jaren, er is geen enkele strijker uit de jaren 80 die zo stabiel is gebleven qua werking.
Neem bv de nico moog strijkers, in de jaren 80 waren die beter dan de corsairs, toen waren ze ook net zo duur als de corsairs, tegenwoordig is dat een budget strijker die absoluut niet meer te vergelijken is met de versie uit de jaren 80.
Pirate specials neigen ook steeds meer naar budget versies, elk jaar heeft bv alpeco een ander merk omdat de kwaliteit daar steeds van verandert.

Hou ze dan maar eens vast in je handen als ze net als knal erwten knallen:bonk:
Overdrijven is ook een kunst.

Corsair zijn mijn inziens nog steeds de beste strijkers die er zijn en dat al tientallen jaren, er is geen enkele strijker uit de jaren 80 die zo stabiel is gebleven qua werking.
Neem bv de nico moog strijkers, in de jaren 80 waren die beter dan de corsairs, toen waren ze ook net zo duur als de corsairs, tegenwoordig is dat een budget strijker die absoluut niet meer te vergelijken is met de versie uit de jaren 80.
Pirate specials neigen ook steeds meer naar budget versies, elk jaar heeft bv alpeco een ander merk omdat de kwaliteit daar steeds van verandert.

De Böller A was natuurlijk ook een goede strijker van Weco.
Helaas zit die niet meer in de collectie.

Maar de corsair is op dit moment zeker de beste strijker die er is.

in de loop van de jaren heb ik wel meer weco stijkers gezien groen waren ze wel,met roze,en gele koppen dat is gewoon rotzooi,gewoon de bruine stijkkop (1309)dan is het altijd goed

Iemand die weet hoe streng de controle op leeftijd is bij de grenzlandmarkt?

Ik was eind vorig jaar bij de grenzlandmarkt in Wielen, daar krijgen personen onder de 18 echt niks mee. Wij hadden gelukkig iemand bij ons die 18+ was.
De controle daar was dus redelijk streng, maar ik weet niet precies hoe het bij andere vestigingen van de grenzlandmarkt zit.
Een andere mogelijkheid is de Kiebitzmarkt, hier controleren ze (naar mijn weten) niet op leeftijd. Alleen verkoopt de Kiebitzmarkt volgens mij pas vanaf september vuurwerk.

ps: dat bedankje was een foutje:wink:

Ok,en heb je enig idee waar de kiebitzmarkt(en) zit(ten)?

http://www.kiebitzmarkt.de/
Als je op deze site even Standorte aanklikt, krijg je een landkaartje te zien, je kunt dan per provincie zien waar er een kiebitzmarkt zit. In totaal zijn er een stuk of 60 in duitsland te vinden.

Edit: De kans dat je als 16 jarige vuurwerk meekrijgt bij de kiebitzmarkt is idd aardig groot. In ieder geval groter als bij de Grenzlandmarkt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan