Verkoop van vuurwerk op school

moontan

VWC lid
Verkoop van vuurwerk op school

Almelo - Vrijdag 14 februari rond 11.45 uur kreeg de politie melding dat er een jongen op school vuurwerk verkocht zou hebben aan een andere jongen op diezelfde school. De politie is naar de school aan de Vriezenveenseweg gegaan en heeft daar gesproken met de directeur.

De directeur liet de politieagenten een tas vol vuurwerk zien. Een 14-jarige jongen uit Wierden werd hierop aangehouden omdat hij het vuurwerk verkocht zou hebben. De koper van vuurwerk, een 13-jarige jongen eveneens uit Wierden, werd ook aangehouden.

Beide verdachten werden overgebracht naar het politiebureau in Almelo. In het bijzijn van de ouders werden zij gehoord. De verdachten krijgen een HALT-straf. Het vuurwerk is in beslag genomen.

http://www.112twente.com/2873/Verkoop-van-vuurwerk-op-school.html

Beide verdachten werden overgebracht naar het politiebureau in Almelo. In het bijzijn van de ouders werden zij gehoord. De verdachten krijgen een HALT-straf. Het vuurwerk is in beslag genomen.

De schrijver van dit artikel zat volgens mij echt smullend dit verhaal te tikken en over laten komen als of het om twee zware criminelen zou gaan en in zijn achterhoofd hopend op een eventuele promotie. Man wat een slecht stuk mediabericht is dit zeg.
Ben trouwens wel benieuwd of de tas nu echt zo vol was als in de text wordt beweerd en wat er in zat ?

Het is geen overdrijven want ten eerste overdrijf ik nooit en is het gewoon mijn mening op de opbouw van de text en die vind ik gewoon belachelijk opgesteld, of het nu een standaardbericht is wat jij beweert of niet.

Back
Bovenaan