Verdachte van handel in zwaar vuurwerk aangehouden

ylke

VWC lid
Dinsdagavond 9 oktober heeft het Interregionaal Vuurwerkteam Midden Nederland samen met de politie in Vianen een 46-jarige man aangehouden op verdenking van de handel in illegaal zwaar vuurwerk.

Naar aanleiding van een anonieme melding (M-melding), waarin werd aangegeven dat verdachte mogelijk zwaar vuurwerk voorhanden zou hebben in zijn woning, werd dinsdagavond poolshoogte genomen. In de woning werd ruim 30 kilo zwaar vuurwerk aangetroffen, waarna de 46-jarige man aangehouden werd. Het aangetroffen vuurwerk is in beslag genomen en wordt vernietigd. Het onderzoek vindt plaats onder leiding van het Functioneel Parket.

Het Vuurwerkteam Midden Nederland doet er alles aan om illegaal zwaar vuurwerk op te sporen en in beslag te nemen.

Bron

mooi weg met die zooi die *** illegale troep verpest het gewone vuurwerk !!! Omdat er genoeg lui niet goed mee omgaan.

mooi weg met die zooi die *** illegale troep verpest het gewone vuurwerk !!! Omdat er genoeg lui niet goed mee omgaan.

Waarom word het legale vuurwerk verpest door het illegale?

Als iemand nou kanonslagen door de brievenbus duwd is dan een nitraat ook verpest?:bonk:

Ik denk dat de mens het zelf verpest!

Waarom word het legale vuurwerk verpest door het illegale?

Als iemand nou kanonslagen door de brievenbus duwd is dan een nitraat ook verpest?:bonk:

Ik denk dat de mens het zelf verpest!

Omdat daardoor zeker 90 procent van de vernielingen komt. En kom op man. Een kanon slag door een brievenbus richt erg weinig aan. Zelfs niks. Een nitraat is wel wat anders. ;) Alleen de klap al.

Omdat daardoor zeker 90 procent van de vernielingen komt. En kom op man. Een kanon slag door een brievenbus richt erg weinig aan. Zelfs niks. Een nitraat is wel wat anders. ;) Alleen de klap al.

Waarom kan er in landen als belgie,polen,tjechie,italie,zwitserland,spanje enz wel normaal met dit spul omgegaan worden dan. Verder vind ik je reactie behoorlijk kansloos niet het vuurwerk richt de schade aan maar de mens. Een nitraat of cobra douwt niet zichzelf door de brievenbus dat doet toch echt de mens zelf.

Grappig dat er in Nederland altijd zo hysterisch om "illegaal vuurwerk" word gedaan, terwijl het in andere landen gewoon normaal is.

Ik tnankte perongelijk.
Maar kom op een NL thunderking gaat evenhard als een nitraat.
En ook die komen wel eens in brievenbussen terecht.
Ik praat niets goed. Maar kom op zoveel verschil zit er tegenwoordig niet meer in NL en Buitelands vuurwerk.

Dan nog licht het aan de mensen die het vuurwerk misbruiken.
Immers het vuurwerk heeft geen eigen denk vermogen.

Het gaat allemaal om het gebruik en wat is precies zwaar vuurwerk?
Want als ik een blok heb van Jorge/Tropic/Triplex/Lidu etc dan kom ik snel aan de 20-30 kilo en daar doe ik helemaal niemand kwaad mee, enkel mijn portemonnee.

Back
Bovenaan