Verbakel vuurwerk Pijnacker

nemmie

VWC lid
Laatst bewerkt:
De winkel leek, na het door blijven voeren van de verrachte Brave en Wichers collecties, zijn einde te gaan naderen. Maar doordat ze vorig jaar een nieuwe (Bon, Royal, vuurwerktotaal) collectie hebben opgesteld, hebben ze toch goede zaken gedaan. Het was een zeer goede stap en ik ga er dit jaar zeker weer even langs.

Ze hadden heel lang de "Verbakel Thunder" in de collectie, jammer voor hun nooit een succes geweest.

Was de derde winkel van de dag vandaag, en voor mij de eerste keer dat ik bij Verbakel had besteld. Prima in orde, al had het voor mijn gevoel wel iets sneller gekund. Maar de bestelling was compleet en da's uiteindelijk het belangrijkst!

Het liep inderdaad goed gesmeerd bij Verbakel en dat is nog wel eens anders geweest.

De bestelling compleet, leuk gratis spul meegekregen!

Omdat ik eigenlijk dit jaar niet aan vuurwerk zou doen had ik geen voorverkoop bestellingen geplaatst.
Op het laatste moment kwam de sfeer er eigenlijk toch wel in bij iedereen merkte ik en ben ik toch nog even wat vuurwerk in de losse verkoop gaan halen, waaronder in deze winkel.
Het was al 's avonds dus met de drukte viel het gelukkig mee.
Kwam eigenlijk alleen voor een paar China Red spullen, maar ging uiteindelijk toch weer met meer weg dan gepland. :p
Het assortiment was erg goed te noemen en de service was perfect.
Degene die mij hielp was zeer vriendelijk, snel en wist tenminste waar hij het over had (en dat is in veel winkels tegenwoordig wel anders).
Hij wees mij ook nog even op hun eigen single shots waarvan ik een pakje heb meegenomen om te testen en een cake uit hun eigen Verbakel collectie (Night Booster by Bonfire!).
Ondanks dat ik geen voorverkoop bestelling had gedaan ging ik toch naar huis met zeer mooi gratis siervuurwerk (top -> bedankt!).
Al met al een zeer prettige ervaring en ik zal hier dan ook graag terugkomen in de toekomst!

Die aanbiedingen die op de site staan zijn die er ook vandaag nog of was het alleen met de voorverkoop? Want sommige potten zijn leuk geprijsd.

Naar China 2014

2014 Naar China.
Hier ben ik dan weer..... net terug uit China .. Misschien dit jaar nog weinig geschreven maar dit heeft helemaal niets te maken met het feit dat we niet voor China Red naar China zijn geweest. Sterker nog we zijn er dit jaar nog nooit zoveel geweest!! Niet omdat het eten er zo lekker is (of soms ook wel niet!). Het heeft eigenlijk 2 redenen. 1 we zijn dit jaar 3 keer geweest voor kwaliteitscontroles. Natuurlijk omdat we de kwaliteit van China Red vuurwerk willen waarborgen. Maar ook omdat we het vuurwerk veilig willen hebben!! 2 Ook nog een paar keer voor het uitbreiden van onze collectie.... heeeel veeel nieuws!!!!

Nieuwe Pakkettenlijn.
Onze pakkettenlijn is echt bijzonder geworden. 4 hele mooie pakketten met goede producten erin. Niet gevuld met alleen voordelige fonteinen. Nee ze zijn samen gesteld met hoofdzakelijk Cakes met stuk voor stuk mooie uitwerkingen. Ze beginnen al bij een prijsklasse van €39.50.

combinatie_pakketten_verbakelvuurwerk_china_red.jpg

Ze zijn echt groot!!

Nieuwe Cakeboxen.
Pakketten is natuurlijk niet altijd iets voor de echte liefhebbers die hebben graag gewoon dikke cakes of Cakeboxen... die collectie hebben we dan ook flink uitgebreid!! Maar liefst 4 nieuwe boxen in onze totaal nieuwe lijn !Strictly ....Strictly staat voor betaalbare Top klasse. 3 cakeboxen met 19 Shots Hexagon cakes en de topper uit deze collectie is de "Reache for Freedom" 4 zware 25 shots cakes. De bestaande lijn van vorig jaar die bestond uit de "24 Carat Gold" en de "Six best Possible" deze is uitgebeid met het vlaggeschip "Black out Eight" 8keer bijna een halve kilo kruid staat hier garant voor spectakel!!

power_boxen_verbakel_vuurwerk_china_red.jpg

Overige collectie.
In de collectie bij China Red was er veel behoeften aan leuke kleinere cakes in lage prijsklasse. Dit hebben we dit jaar ook opgepakt. We hebben een lijntje van 9 en 10 shots cakes uitgebracht. 3 cakes van elk met verrassend leuke uitwerkingen in een zeer interesante prijs. Nog 2 nieuwkomers zijn de "Dark Boom"en de "Red Boom" 2 nieuw knal cakes die behalve de klappen ook verrassend mooie sterren laten zien. Natuurlijk ook een mooi Ti Thunder in het effect!

laden_algemeen_verbakel_vuurwerk_china_red.jpg

Op de facebook pagina wordt aangegeven dat de website de week voor Sint online zal zijn. Of daar deze week of volgende week mee wordt bedoeld is mij niet helemaal duidelijk.

Back
Bovenaan