Veenendaal 30-04-2012

ylke

VWC lid
Datum: 30-04-2012
Provincie: Utrecht
Plaats: Veenendaal
Tijd: 22.00 uur
Wie: Onbekend
Wat:Consumentenvuurwerk
Waar: stadspark
Waarom: Koninginnedag vuurwerk.

Vuurwerk
Stadspark 22.00 uur

Zoals elk jaar zorgt Stichting Oranjedag Veenendaal in samenwerking met De Vuurwerkwinkel.nl voor een spectaculaire vuurwerkshow. Tijdens deze show kunt u de mooie momenten van deze dag nog eens de revue laten passeren. Na dit bijzondere staaltje vuurwerk, waarmee deze Koninginnedag officieel wordt afgesloten, nodigen wij u van harte uit om nog even door te feesten in het bruisende centrum van Veenendaal

Meer info

Laatst bewerkt:
Hier gaat het om consumentenvuurwerk.Wel jammer want vroeger was het altijd een mooie proff show.:sad:

Helaas is het nu voor het tweede jaar op rij in het stadspark. Hiervoor was het altijd bij sportpark de groenevelden. Hier was het altijd tot 4". Helaas is er op deze locatie geen ruimte voor prof.

Ik ben hier gisteravond geweest. Het was een zeer goed showtje. Mooi opgebouwd, 15min lang en toch steeds de lucht goed gevuld. Finale was ook zeer leuk.

vanaf 5 posten: van links naar rechts, hoogmoedje. Daarna van links naar rechts, hoogmoedje+woede. En als laaste van alle posten, een hoogmoedje+woede.

Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen. Een zeer mooi opbouwende show, wat bijna 1 complete finale is:)

Jammer dat er niet een betere film is, want volgens mij is dit gewoon een goede show geweest.
Ook erg gaaf om de Vraatzucht een paar keer voorbij te zien komen.

Jammer dat er niet een betere film is, want volgens mij is dit gewoon een goede show geweest.
Ook erg gaaf om de Vraatzucht een paar keer voorbij te zien komen.

Het is dat ik geen camera heb, maar anders was dit er zeker goed opgekomen.

En ik heb inmiddels best wat consu showtjes gezien, maar dit was tot nog toe wel de beste!

Back
Bovenaan