Veel vuurwerk via internet besteld

moontan

VWC lid
Veel vuurwerk via internet besteld

LEIDSCHENDAM - Zeker twee derde van de bestellingen voor vuurwerk is dit jaar via internet gedaan. Dat meldde een woordvoerder van de Raad Nederlandse Detailhandel vrijdag. Van al de 60 miljoen euro aan vuurwerk die naar verwachting wordt verkocht, is ongeveer 10 miljoen besteld.

Volgens de zegsman kopen de mensen wellicht iets minder, maar willen ze wel duurder vuurwerk. „Je ziet steeds vaker dat bijvoorbeeld buren een poultje aanleggen om zo een groter budget te creëren,” aldus de zegsman. Vooral de duurdere vuurpijlen en de zogeheten cakeboxen zijn dit jaar populair.

Vrijdag, zaterdag en maandag mag er vuurwerk worden verkocht.

Bron:
http://www.telegraaf.nl:80/digitaal/2893319/_Veel_vuurwerk_via_internet_besteld__.html

Bij mijn verkooppunt was het 65% dit jaar. Ik vind het wel een goed initiatief van de verkopers, zo kan ook de Jan met de korte achternaam zien wat voor vuurwerk hij koopt.

PS: stiekem hoop ik dat dit leid tot meer freaks :wink:

Bij mijn verkooppunt was het 65% dit jaar. Ik vind het wel een goed initiatief van de verkopers, zo kan ook de Jan met de korte achternaam zien wat voor vuurwerk hij koopt.

PS: stiekem hoop ik dat dit leid tot meer freaks :wink:

Ja, idd ik was bijvoorbeeld 2 jaar geleden bang voor vuurwerk!:p
Ik had wat fonteintjes maar ik rende echt keihard weg voor rotjes, en kijk een wat ik nu heb?
Ik ben nu een echte freak geworden bijna 210 euro aan vuurwerk ik doe er alles aan meer geld te krijgen, als ik maar meer vuurwerk heb!:p
Ik begon ook op sites van winkels zag ik filmpjes dacht ik dat is wel mooi dus ik ging wat meer zoeken en nu ben ik hier terrecht gekomen en weet ik al best veel:rolleyes:
Ik hoop ook idd dat meer mensen zo freak worden:D
Kijk maar naar wanneer internet sites open begonnen te gaan, en hoeveel de gasten stijgen op deze site, is toch een teken dat er veel mensen op zoek zijn naar meer info.?

Back
Bovenaan