vbPyroSchagen
VWC lid
Beste mede-pyro liefhebbers. Al vanaf kleins af aan ben ik (net als jullie waarschijnlijk) vuurwerkliefhebber van het eerste uur. Ben opgegroeid in de tijd dat we al om 10:00 uur mochten stoken, door te wijken te banjeren met je vrienden, stoken tot de blaren op je duimen zaten. Opwarmen met je vrienden in de schuur bij m'n ouders, en na de warme vette hap weer op pad met een nieuwe lading. Zo kwamen we de dag der dagen tot 18:00 uur door. Dan eten, een uurtje rust en weer lekker verder knallen met "stookvoer" tot 00:00 uur om vervolgens los te gaan met de grotere cakes en boxen! Ik vind het vooral leuk om deze passie te delen en het is totaal niet de bedoeling een nieuwe Pyro-youtube sensatie te worden. Het plaatsen van de filmpjes doe ik uit pure liefde en passie en deel het graag met jullie. Ook sta ik altijd open voor positieve feedback al weet ik dat er nog een hoop verbeterd kan en zal worden. Neem lekker een kijke op het kanaal. Er gaat genoeg nieuwe content komen van product videos en uiteraard een dikke compilatie in 2025. Hierbij mijn link naar het kanaal. http://www.youtube.com/@vBpyroSchagen en meteen een openingsknaller.