Various rings

Lesl

VWC lid
Artikelnummer: 5086
Artikelnaam: Various ring
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 500 g
Aantal Schoten: 20 shots
Effectomschrijving: 20 Shots cake met diverse ringen en een gekleurd hart, afgewisseld met gouden, crackling en palm ringen
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: €49,99

Filmpje van mij, geschoten tijdens de demo van Cafferata op 04-09-2017

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind dit een prachtig product. Heel gaaf met een hart van crackling afgewisseld met glittergoud. Heel mooi.

Wat een prachtig ding zeg! Na de aankondiging van een ring effect zit je te wachten op een ring als uit een Shell, maar dat is het niet. Neemt niet weg dat dit misschien wel de sierlijkste nieuwkomer van 2017 is...

Laatst bewerkt:
Een S-je vergeten in de titel :) Maar mooie cake, misschien ooit is aanschaffen met een flinke korting.

Een S-je vergeten in de titel :) Maar mooie cake, misschien ooit is aanschaffen met een flinke korting.

Neehoor, het is toch echt Various ring.. heb hier de schietlijst met foto.

@Scav, ik heb het al weer gecorrigeerd

Vond zelf dat cake erg goed, eens even wat anders dan normaal.
Benieuwd naar de daadwerkelijke productie

5086-3d.jpeg

Er zal wel iets meer nodig zijn om dit effect te maken in een bombette. Ik snap de prijs dan ook wel.

Precies. Je moet ook niet alles met elkaar gaan vergelijken, alleen kijkende naar hoeveel gram effectlading er in een cake zit. Sommige effecten zijn gewoon moeilijker en/of prijziger om te produceren. Ik geloof zeker dat dat bij dit effect ook zo is.

Precies. Je moet ook niet alles met elkaar gaan vergelijken, alleen kijkende naar hoeveel gram effectlading er in een cake zit. Sommige effecten zijn gewoon moeilijker en/of prijziger om te produceren. Ik geloof zeker dat dat bij dit effect ook zo is.

Dat geloof ik ook, en daar heb ik ook geen moeite mee. Maar voor mij persoonlijk is 50 euro voor 20 shots te veel, ondanks dat ik de cake wel erg mooi vind.

Al jaren vind ik Cafferata met kwalitatief het betere, zo niet het beste vuurwerk komen, maar voor mij persoonlijk vind ik het vaak te duur. Dus ook dit jaar weer kijken of het ergens met een leuke korting wordt aangeboden.
De cirkels zie ik trouwens niet in de cake terug, maar toch heeft de cake een wow effect voor mij.

Back
Bovenaan