Vangst politie na nachtje fouilleren in Enschede: 19 messen, drugs en vuurwerk

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
De politie heeft in de binnenstad van Enschede 19 messen, busjes pepperspray, drugs, een schroevendraaier en illegaal vuurwerk in beslag genomen. Dat gebeurde zaterdagavond en in de nacht van zaterdag op zondag bij een preventieve fouilleeractie.

De binnenstad van Enschede was voor de avond en nacht aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Dat hield in dat de politie iedereen in het gebied mocht fouilleren.

Doel van de actie is om geweld op straat te voorkomen en wapenbezit terug te dringen.

Bron

19 f*cking messen op één zaterdag avond?! Ben ik hier nou de enige die hier van schrikt?!

Eerlijk, aan mijn sleutelhanger hangt ook zo'n hele kleine swiss army knife met een klein mesje, schaar en zelfs een vijltje... En om het helemaal vrouwelijk te maken schuift er nog een mini pincetje uit.

Ding is letterlijk kleiner dan mijn pink, gezien de politie nitraten aanschrijft als 'bommen' die je voorgevel eruit kunnen blazen dan kunnen ze zelfs in het kleinste onschuldigste dingetje het ergste naarboven halen om sensatie te zoeken.

Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien de vele onnauwkeurige berichten met enkel 'clickbait krantenkoppen' en onzinnige benoemingen zou ik er niet gek van opkijken.

Dat terzijde zou 19 vrij veel zijn, mits ze mijn mini swiss knife niet meetellen :').

Eerlijk, aan mijn sleutelhanger hangt ook zo'n hele kleine swiss army knife met een klein mesje, schaar en zelfs een vijltje... En om het helemaal vrouwelijk te maken schuift er nog een mini pincetje uit.

Ding is letterlijk kleiner dan mijn pink, gezien de politie nitraten aanschrijft als 'bommen' die je voorgevel eruit kunnen blazen dan kunnen ze zelfs in het kleinste onschuldigste dingetje het ergste naarboven halen om sensatie te zoeken.

Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien de vele onnauwkeurige berichten met enkel 'clickbait krantenkoppen' en onzinnige benoemingen zou ik er niet gek van opkijken.

Dat terzijde zou 19 vrij veel zijn, mits ze mijn mini swiss knife niet meetellen :').

Was dat maar zo, het is tegenwoordig zowat normaal een mes op zak te hebben.

Een mes zoals jij deze beschrijft mag je, net als bijv. een zakmes of opinel mes, in bezit hebben zolang deze niet groter is dan je handpalm.
Van horen zeggen, dus correct me if i'm wrong.

Een mes zoals jij deze beschrijft mag je, net als bijv. een zakmes of opinel mes, in bezit hebben zolang deze niet groter is dan je handpalm.
Van horen zeggen, dus correct me if i'm wrong.

Klopt.
Maar als je opstap/uit gaat dan zorg je toch dat je een mes hoe klein dan ook thuis laat?.
Je weet immers dat er een zero tollerance belijd heerst in het uitgaans gebied.

Al begrijp ik dat een mes sleutelhanger vergeten kan worden..
En Drugs tsja dat kan ik ook nog voorstellen.
Maar opstap gaan en vuurwerk mee neme..

Back
Bovenaan