Vandalen blazen uitlaat auto op

Torrr

VWC lid
VEGHEL - Bewoners aan de Hortensiastraat in Veghel zijn in de nacht van zaterdag op zondag opgeschrikt door een harde knal. Onbekenden hadden rond 0.30 uur vuurwerk in de uitlaat van een geparkeerde auto ontstoken.

Door de knal raakte de auto beschadigd; met name aan de bumper en uitlaat. Brand brak er niet uit. De eigenaar van de auto was op het moment van de knal niet thuis; hij gaat maandag aangifte doen bij de politie. Die stelt een onderzoek in.

Bron : http://veghel.kliknieuws.nl/nieuws/112850/vandalen-blazen-uitlaat-auto-op

Het wordt echt steeds gekker. Kunnen mensen niet gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven? Waarschijnlijk vinden de daders zichzelf nu nog heel stoer ook, stelletje kneuzen :angry:

Wat een gekken lopen er toch rond zeg. Dit had veel erger af kunnen lopen!
Het word hoe langer hoe gekker hier in Nederland. Ik hoop echt dat de daders gepakt worden. En flink gestraft worden

Ik hoop niet dat hier illegaal vuurwerk de schuld van gegeven word. Het zijn gewoon het soort mensen die het doen. Kon net zo goed met een pijpbom of iets dergelijks!

Gewoon aanpakken dat soort mensen, laat ze maar elke keer als ze er aan terug denken een rot gevoel krijgen. Een flinke boete voor de dader en meedeplichtigen en een dikke taakstraf.

Wat een gekken lopen er toch rond zeg. Dit had veel erger af kunnen lopen!
Het word hoe langer hoe gekker hier in Nederland. Ik hoop echt dat de daders gepakt worden. En flink gestraft worden

Ik denk niet dat het gekker wordt in Nederland. Ik denk dat er al jaren genoeg gekken rondlopen, maar dat tegenwoordig veel incidenten de media halen. Dit schrijf ik eerder toe aan de toegenomen invloed van de media en de sensatiezucht van hedendaagse media.

Moet je maar eens telegraaf of ad.nl in de gaten houden hoeveel daar geschreven wordt over criminaliteit. Lekkere hot items zijn dat.

Voor de rest sluit ik mij wel aan bij je post. :bye:

Zulke mensen moeten hard aangepakt worden. Taakstraf, minimaal 80uur en vergoeding van de auto + een flinke boete extra.

Tegenwoordig worden alle vandalen gekker, nu dit weer! Word dit de nieuwe hype van slopen? Ik hoop het niet!

das een echte knalpot:frusty:

Ik moest stiekem toch wel lachen om je opmerking.

Maar net wat iedereen zegt, waar gaat het heen?:shocked:
Je zal je auto waar je misschien heel erg hard voor hebt gewerkt maar zo terug vinden. En als de daders niet gepakt worden kan je alles zelf betalen tenzij je allrisk bent verzekerd.

Back
Bovenaan