Vandaag gepakt

Tot en met vandaag nog nooit bezoek van de politie gehad! Weet je hoe dat komt? Omdat ik niet aan illegaal vuurwerk doe!!! Nederlands vuurwerk is misschien niet goedkoop maar het is wel goed, en daar kun je ook van genieten! zo langzamerhand wordt ik een beetje zat van dat gebleeer over dat mensen gepakt zijn! Dit hadden ze heel makkelijk kunnen voorkomen: gewoon lekker NL vuurwerk kopen! Wil je hard knallen? dat kan zeker legaal in Nederland: Ga lekker carbid schieten, hier kan geen cobra, nitraat of vlinder tegenop!!!

Ben jij je er van bewust dat carbid schieten in hele regio's in Nederland verboden is op basis van een APV?

Volgens mij wordt er daarom ook nergens in de steden in het westen met melkbusjes gespeeld. Zeker in de grote vier zie je dat niet terug.

Dus dan zijn strijkers, nitraten en cobra's prima alternatieven, mits je je hersenen op een gezonde manier gebruikt. Ik heb liever dat iemand een cobra afsteekt, dan dat ik een deksel van een carbidbus op mijn kop krijg.

:bonk:

Ben jij je er van bewust dat carbid schieten in hele regio's in Nederland verboden is op basis van een APV?

Volgens mij wordt er daarom ook nergens in de steden in het westen met melkbusjes gespeeld. Zeker in de grote vier zie je dat niet terug.

Dus dan zijn strijkers, nitraten en cobra's prima alternatieven, mits je je hersenen op een gezonde manier gebruikt. Ik heb liever dat iemand een cobra afsteekt, dan dat ik een deksel van een carbidbus op mijn kop krijg.

:bonk:

haha, heb je hellemaal gelijk in :bonk::bonk::bonk:

Tja, carbid schieten is niet gevaarlijk mits je het goed gebruikt. Precies hetzelfde dus als met vuurwerk. Hoe dom kun je zijn: met zo'n kanon zo dicht bij een huis gaan staan ...:bonk:
De strekking van Anco was denk ik: prima als je illegaal vuurwerk wilt, maar kom niet klagen en afgeven op de politie als je gepakt wordt. Verbeter me als het niet zo is !!

Niet dan?

Maar goed. Omdat carbidschieten zo lekker ongevaarlijk is:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1913091/6d4ef3b4/carbidkanon_in_de_triemen.html

Niet echt een eerlijke vergelijking vind je wel? Een carbidkanon á la 300/400 liter t.o.v. een melkbus van 50 liter.. Bovendien staan deze loeders ook nog eens veel te dicht bij dat huis. Logisch dat er van alles kapot springt bij zo'n knal!
Aan de andere kant meende ik te horen dat het over deksels van melkbussen ging, kom jij met een filmpje aan waarbij men (zeer veilig) een plastic zak gebruikt! Whaha, liever een plastic zak tegen mijn kop dat een zware illegale knaller op 5m... Maar dat is mijn mening :wink:
Dit jaar ook carbid geschoten (weer) en dat heeft toch echt mijn voorkeur op illegale knallers hoor! Geen angst voor de police en toch heerlijke dreunen produceren! Echter, zoals al genoemd, alleen weggelegd voor een deel van de Freaks ivm APV's van alle afzonderlijke gemeentes.

Back
Bovenaan