Van vuurwerk naar reiki

moontan

VWC lid
Van vuurwerk naar reiki
donderdag, 04 feb 2010 13:35 |
Door: de Stentor

VIERHOUTEN - Zes jaar geleden is Joop Teggelove neergestreken op de Veluwe, waar hij het voormalige PMT (Protestants Militair Tehuis) kocht en er het reiki-centrum De Ruimte stichtte. Teggelove was eerder vuurwerkhandelaar.
Hij was de eigenaar van KZ met vestigingen in Assendorp en op de Marslanden in Zwolle. "De spiritualiteit die ik al vanaf mijn tienertijd ervoer", aldus Teggelove op de website van De Ruimte, "kreeg de aandacht die het nodig had dankzij onder andere mijn vader en de signalen! Dankjewel, want niets gebeurt zonder diepere betekenis. Ik heb ervaren, dat we onderdeel zijn van een groter plan en wanneer er iets ingrijpends in je leven plaatsvindt, dat dat een roep, het begin, het wakker-worden kan zijn naar een pad met belangrijkere dingen in het leven". Zijn eerste 'spiritualiteit' was yoga, dat hij inmiddels al meer dan 25 jaren beoefent. Daarnaast is hij gediplomeerd sportmasseur en gecertificeerd voetreflexoloog. Na 16 maanden opleiding werd Teggelove reiki-Master. Sinds 2002 is hij lid van de Reiki-Alliance.

http://www.deondernemer.nl/artikel/2357707/Van-vuurwerk-naar-reiki

Back
Bovenaan