Utrechter doodgereden tijdens afsteken vuurwerk

moontan

VWC lid
Utrechter doodgereden tijdens afsteken vuurwerk

UTRECHT - In de nieuwjaarsnacht vond op de Balijelaan in Utrecht een dodelijke aanrijding plaats.

Een 27-jarige Utrechter, die op de rijbaan vuurwerk afstak werd aangereden door een 22-jarige Utrechter die met zijn auto uit de richting van de Vondellaan kwam. Het slachtoffer werd nog ter plaatse gereanimeerd, maar dat heeft niet meer mogen baten.

De politie doet onderzoek naar de aanrijding. Duidelijk is inmiddels wel dat er geen drank in het spel was en dat de 22-jarige automobilist niet te hard heeft gereden.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/225613

Hoorde achteraf dat dit de broer van een vriend van een stook maat (corrigeer me smookey als het niet zo is) scheen te zijn. Erg sneu..... denk je even rustig wat vuurwerk af te kunnen steken op de straat en het volgende moment kijk je recht in de koplampen van een auto die je vervolgens schept. :sad:

Ik snap zowiezo die mensen niet die net na 12 uur nog op de weg gaan heb het vaker gezien.

Ik had de beelden op tv gezien en het leek wel op soort snelweg tezijn gebeurt zoleek het er op want je zag een vangrail enzo. kan me vergissen.

Rust zacht.

Ik had de beelden op tv gezien en het leek wel op soort snelweg tezijn gebeurt zoleek het er op want je zag een vangrail enzo. kan me vergissen.

Rust zacht.

Het leek er inderdaad op maar,waarom dan ingodsnaam op zo een weg vuurwerk af te steken:sad:
R.I.P

Back
Bovenaan