Utrecht 14-06-2009

moontan

VWC lid
Waar: Utrecht Overvecht
provincie : Utrecht
wie : Anton’s evenementen vuurwerk
kaliber : professioneel vuurwerk
tijdstip : 22.30 uur
Wanneer: 14 juni 2009

op de site staat om 22:45 een knetterend afsluiten.
Dus de show begint denk ik 15 minuten later dan in de startpost staat.

Uiteindelijk liep het al tegen elven voordat ze begonnen. Helaas moesten we het zonder Fred stellen, daar deze andere verplichtingen had. De reis kostte een half uurtje op de fiets en omdat wij niet precies wisten hoe we moesten rijden waren we nog bang dat we het zouden missen, maar om 22:40 waren we daar dan toch. Hebben ook nog even gezien dat er een zogezegde 'toptijd' werd neergezet door een van de vrouwelijke renners. Nou ja, dat had niet echt mijn interesse, maar gelukkig zou daarna het vuurwerk komen. Dit duurde dus ietsje langer dan verwacht, maar uiteindelijk begonnen ze.

Er werd steeds geschoten met 3-4 cake's tegelijkertijd van verschillende stations. Er werd begonnen met de bang 2 bang en moet zeggen dat dat toch pittige potjes zijn/blijven. Uiteindelijk vond ik het eigenlijk een beetje tegenvallen, want ik had toch gehoopt op wat meer diversiteit, nu was het eigenlijk constant 3x pot A, 3x pot B. Gemiste kans helaas. De candle's waren wel super! Kwamen echt verschrikkelijk mooi hoog en ze hadden er een hoop!

Uiteindelijk was het het waard, dit was mijn 1e show voor dit jaar, waar hopelijk snel weer gevolg aan gegeven wordt.

Paul

Jammer Paul dat ik niet mee kon. Kreeg onverwachts bezoek van een goede kennis wiens man net is overleden. En dan kan ik niet zeggen: ik heb geen tijd want ik moet naar een vuurwerkshow. Volgende keer beter.
Ben blij dat je genoten hebt.
En bedankt voor je verslag.

Het was erg jammer, maar om nou te zeggen dat je heel erg veel gemist hebt... dat valt dus wel mee ;)

We halen het gewoon bij een andere show in ;)

Back
Bovenaan