Utrecht 13 juli 2007

moontan

VWC lid
22.30 uur Spetterend Vuurwerk op Lepelenburg
In verband met het Maliebaanfestival

Locatie en openingstijden
Het Maliebaanfestival (Piekenkermis) wordt gehouden op de Maliebaan in Utrecht, een schitterende lokatie vlakbij het centrum en het Spoorwegmuseum. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Vanaf Centraal station met de bus Lijn 3 richting Fockema Andraealaan.

Parkeer gelegenheid op de ventwegen.

Wat is het Maliebaanfestival?
Het Maliebaanfestival (Piekenkermis) is een laag drempelig volksfestival waar de rit en deelname prijzen van de kermisattracties € 0,50 bedragen, waar u een suikerspin kunt kopen v.a. € 0,50 en een standaard portie poffertjes kunt eten in de poffertjeskraam voor € 2,00.

40 kermisattracties voor jong en oud staan tot uw beschikking zoals Cake Walk, Autoscooter, Reuzerad, Spookhuis, Hart breaker, Calypso, Waarzegger, ook de nostalgische rupsbaan waar menig 50 plusser zijn eerste kusje heeft gehad is van de partij en niet te vergeten voor de kinderen, Draaimolen, Circusswing, Happy clown, minicars.

Verder info en programma op de volgende website.

http://www.maliebaanfestival.nl/programma.html

Laatst bewerkt:
het was mooie show :)

Katan Vuurwerk heeft mooie show geleverd en uiteraard Ronny Vos was er ook aanwezig.

net zoals KoenL en nog 1 iemand van FPM was er aanwezig :D

ik moet nog steeds de film bewerken kan zijn dat vanavond of morgen online komt dan zal ik de film ook hier posten :)

Mooie opnamen zijn het geworden. Bedankt voor de film.
Goede show. Volgens mij alleen maar consumentenvuurwerk. Maar dat maakt de pret er niet minder om.
Als ik het goed zie herken ik veel LIDU en Star blokken. 500 grammers en 200 grammers. Klopt dat? Kan je dat nog achterhalen.?
Ik heb in ieder geval genoten van je film.

Bedankt.

:bye:

Mooie opnamen zijn het geworden. Bedankt voor de film.
Goede show. Volgens mij alleen maar consumentenvuurwerk. Maar dat maakt de pret er niet minder om.
Als ik het goed zie herken ik veel LIDU en Star blokken. 500 grammers en 200 grammers. Klopt dat? Kan je dat nog achterhalen.?
Ik heb in ieder geval genoten van je film.

Bedankt.

hey bedankt :)

het is compleet consument, en ja het zijn LIDU & Star, 500grammers en 200grammers inderdaad.

het was een geweldige show :)

en nog mooier was was dat de wind onze kant op stond dus we stonden midden in de kruit lucht -- en heerlijk was dat! -- verder we werden besneeuwd door de snippers (als je goed kijkt zie je vaak snippers voor de camera lens naar beneden vallen)

ja Haha, van die snippers was mij ook opgevallen ja.
Maar zo zie je maar weer he dat je met consumentenvuurwerk alleen ook een hele mooie show kan opbouwen.
Nu zijn LIDU/Star/Xtreme ook wel topmerken vind ik.

Back
Bovenaan