Urk:Zwaar vuurwerk afgestoken in Wilhelminapark.

densta

VWC lid
In het Wilhelminapark op Urk is zondagavond zwaar vuurwerk afgestoken. Een vrouw die het vuurwerk hoorde, ging erop af.

Zij zag een grote doos in brand staan en heeft die geblust.

De politie is op zoek naar de dader. De laatste tijd is op Urk vaker zwaar vuurwerk afgestoken.

Bron: http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/115949/urk-zwaar-vuurwerk-afgestoken-in-wilhelminapark

En hier een foto wat de agenten vonden op de plek.
pic.twitter.com/ugjL6fJM0q

Uhg9dR.jpg

Hij stond in brand dus, en ze heeft het geblust. aan de foto te zien brandde alleen de inhoud op. Wat een gek zeg. wie gaat nou boven een 2'' pot hangen.

Interessant nieuws weer maar niet heus.
Gewoon mensen die op een feestje een blokje hebben afgestoken.

Vooral de afsteektijden naar 18:00 veranderen gaat zeker helpen:applause::applause:

Pff wat een bericht zeg!
Dat je op zo'n manier je geld moet verdienen.

Het is zo iets als zo'n bericht plaatsen.

In het Wilhelminapark op Urk heeft zondagavond een hond zijn behoefte gedaan.
Een vrouw die het zag, ging op de eigenaar van de hond af en vroeg aan de eigenaar of hij geen poepzakje bij zich had.

De man verklaarde dat hij geen poepzakje bij zich had en beloofde de mevrouw om het de volgende keer wel een kakzakje mee te nemen.

De politie houdt honden uitlaters niet de gaten. De laatste tijd poepen honden in Urk vaker naast de goot.

Ik zie niks van wat er op duidt dat deze doos in de fik stond en dat zij dit geblust zou hebben. Mijn mening is dat het gewoon een uit de duim gezogen verhaal is.

lol, onzin :bonk:
36 shots blok... niks mis mee, behalve dat het te vroeg is moet toch iemand het vuurwerkseizoen inluiden :D
dat de politie op zoek is naar de dader wens ik ze veel suc6 mee!

Pff wat een bericht zeg!
Dat je op zo'n manier je geld moet verdienen.

Het is zo iets als zo'n bericht plaatsen.

In het Wilhelminapark op Urk heeft zondagavond een hond zijn behoefte gedaan.
Een vrouw die het zag, ging op de eigenaar van de hond af en vroeg aan de eigenaar of hij geen poepzakje bij zich had.

De man verklaarde dat hij geen poepzakje bij zich had en beloofde de mevrouw om het de volgende keer wel een kakzakje mee te nemen.

De politie houdt honden uitlaters niet de gaten. De laatste tijd poepen honden in Urk vaker naast de goot.

De vrouw ging er ook nog op af toen ze het hoorde. Dus die wilde kenau rende en in haar hoofd: "VUURWERK, DUIVELS VUURWERK, DUIVELS DUIVELS!!!"

Ik denk dat zo'n iemand naar de Psychiater moet ipv naar buiten stormen om te kijken waar er vuurwerk afgestoken wordt

Back
Bovenaan