Ultimate Gold Collection No.8

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
473d7ca0995d2.jpg

Nr: 148 Ultimate Gold Collection No 8
2 cakes met elk 16 schoten 2 cakes met elk 19 schoten 2 cakes met elk 16 schoten 2 zeer mooie super fonteinen 1 screaming air met 100 schoten 4 Romeinse kaarsen Red & Green Stars Koffer met 10kg. Van het ultieme oudejaarsvuurwerk! Het assortiment voor de hele familie

Weet iemand hier toevallig iets meer van?

Is een nieuw produckt voor 2007/2008. Prijs zal wel hoog liggen aangezien nummer 5 al 90,00 euro kost.

Daarom is het handig om te weten wat de 16 schots potten voor kruitinhoud hebben bv. Als de prijs in de buurt van de Big Box komt dan is t misschien wel t proberen waard... Maar ja t is of de Big box of een ander pakket en dan wordt t een kwaliteitsverhaal.

Nu je het zegt. Was me nog niet opgevallen nee.
Dan is de keuze snel gemaakt!
Waar slaat dat nu weer op....
Mercurius heeft wel vaker van dit soort vage acties heb ik t idee.:mad:
Maar het kan ook een fout zijn omdat bij de omschrijving wel bv. 1 screaming air genoemd wordt welke ik niet terug kan vinden.

Laatst bewerkt:
Naast de Dream en de Colony is deze ook officiel afgekeurd! dus zal niet meer woorden vekocht dit jaar

de dream en colony zijn gewoon te koop. zijn absoluut niet afgekeurd. dit heb ik aan mercurius zelf gevraagd. De family suitcase is inderdaad afgekeurd.

Waneer heb je het gevraagd!

Het is pas sins eergister bekend dat de colony en dream zijn afgekeurd Damn kom op zeg!

Ze zitten er wel 2 keer in maar zijn toch een paar heerlijke cakes hoor harde bursten en doordat ze niet zo hoog gaan lijken de boeketten mooi groot.

+ Mooie heldere kleuren, Harde burst.
- Alles zit er 2 keer in.

Back
Bovenaan