Ik heb gisteravond ook een prima demo gezien!

Het was echt een demo volgens het boekje. Precies zoals Cass ook zegt. Mooie parkeerplek, mét verlichting. Koeienvlaaien inclusief! Gratis toegang, een hapje en een drankje, een grappige locatie (knus met al die kassen rondom, maar toch lekker dichtbij kunnen staan). Schietlijst was ook fijn, al had ik stiekem op iets van Luypaers gehoopt. Zelfs bordjes met het toilet waren opgehangen. Klinkt suf, maar je moest eens weten hoeveel demo's geen toilet hebben, of waar je dat zelf moet opzoeken. De weersomstandigheden waren ook dikke prima. Klein minpuntje: waarom ligt Mijdrecht zo ver van elke snelweg af? Iedereen die ik sprak, moest minstens 35 minuten rijden, zelfs als ze hemelsbreed niet ver weg wonen.
Over het vuurwerk. Ik heb veel "redelijk" spul gezien. Ik heb vrijwel geen "slecht" spul gezien. Ik heb veel artikelen gezien die in de basis erg veel op elkaar lijken. Veel I-shape, terugkerende effecten, eentonig tempo met een simpele finale, veel crackling, veel spul wat de buurman ook heeft.
De absolute topper van de avond was de Sky High Whistle. Unaniem. Het publiek was direct in jubelstemming toen deze bak klaar was. De hoogte die deze box bereikt is werkelijk fenomenaal! keihard fluit, aardig boeketje.
Andere opvallende producten: Strobe Pistil Box (zeer fraaie pistil), Skadi Extreme (maar dat was wél een sample) en de Power Crackling Box. Maar het meest opvallend vond ik nog de Snapte?! Box. Deze box had een werkelijk unieke combinatie van rode ghost met gouden popping flowers! Geen echte crackling, maar die gouden wolkjes ploften wel. Heel fraai uitgewerkt en een zeer zware burst! Er werd ons verteld dat dit geen sample was, maar ik heb mijn bedenkingen.
Zena en de Huifkar, bedankt voor de demo!
Mijn 4K films komen dit weekend online. Kost even wat tijd om te verwerken.