UFO tijdens vuurwerk Scheveningen?

ylke

VWC lid
Ik kwam dit bericht tegen op het internet en zal toch maar eens posten.

Afgelopen zaterdagavond, 25 augustus 2013, was ik in Scheveningen bij het vuurwerkfestival.

Tijdens het festival zelf viel mij een groene lichtbol bij de omgeving van het vuurwerk op. Deze groene lichtbol bewoog steeds in en uit het vuurwerk in horizontale en verticale richting. Soms zelfs in diagonale richting. Een helikopter sluit ik volledig uit, want ik heb totaal geen geluid gehoord (bij helikopters hoor je dat al van een aantal km's afstand) en een helikopter kan/mag gewoon niet in het vuurwerk vliegen.

Het filmpje is direct van mijn camera geüpload, dus puur natuur op deze site gezet. Niet bewerkt. Ik zou toch graag eens willen weten of meer mensen dit gezien hebben.

Reacties en meer info op dit onderwerp kan je bekijken op onderstaande link:

Bron

We worden bespioneerd hier op aarde! Nee, om serieus te zijn ik denk dat je hier wat hebt. Ziet er niet uit als een helikopter of vliegtuig. Het enige wat ik kan bedenken is dat iemand met zo'n drone zat te *****n.

Sorry zal jullie uit jullie droom verhelpen.
Heb van iemand anders van de AKH gehoord dat er iemand aan het vliegen was met een drone. Deze is ook aangesproken door de politie en mocht hem niet meer opstijgen!

Alhoewel zou dit hem wel zijn. Misschien is t toch iets...

Volgens mij was dit gewoon een zo geheten drone. Deze heb ik namelijk meerdere malen zien vliegen aan de linkerkant van het strand.

Edit: Tristen was me net voor... haha

Sorry zal jullie uit jullie droom verhelpen.
Heb van iemand anders van de AKH gehoord dat er iemand aan het vliegen was met een drone. Deze is ook aangesproken door de politie en mocht hem niet meer opstijgen!

Alhoewel zou dit hem wel zijn. Misschien is t toch iets...

Politie houdt graag het alleenrecht m.b.t. het bespioneren van zijn burgers. Anders raakt Ivo nog gefrustreerd, omdat hij zijn radiografisch bestuurbare speeltjes niet meer in kan zetten. Het moet wel exclusief blijven he...

Gewoon een Drone lekker dichtbij filmen lijkt het toch nog wat.:p
Was toen bij die show van Hilversum 5 mei en daar vloog ook constant iets rond
denk ook een Drone of iets.

Op Intents even gesproken met de operator van de drone.
Daar hing een Red Scarlet onder.
Beelden hiermee zijn verwerkt in deze aftermovie:

gvd wat een lekkere euh...ehm...

...dus die drones ja, die zijn ook al voor niet al te duur meer te koop en bestuurbaar met je smartphone. wel grappig.

Back
Bovenaan