Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
breedgedragen protest daar in Enschede dus... 20 belangstellenden.
klopt Tony,
ik vraag mij echt af wat die Bakker daar nu moet danhij zal even vertellen hoe het moet?
beetje raar gedrag.
aanstaande dinsdag of woensdag is er weer een bijeenkomst en dan mag iedereen komen.
Het is toch te gek voor woorden dat hij nog aan het word komt. Als hij nou echt nog iets te melden heeft mag dit altijd maar waarom probeert hij de mensen wijs te maken dat het om proffesioneel vuurwerk gaat? Waarom moet hij daar om liegen?
Volgens mij waren er ook meer niet welkom!
Ik begreep dat de max 20 was.
Klopt Tony, zie een stuk uit een artikel van de Telegraaf:
De informatiebijeenkomst was voor verontruste omwonenden die zich bij de gemeente hadden gemeld. 20 belangstellenden werden toegelaten op de besloten bijeenkomst. Om aan de toegenomen onrust tegemoet te komen, houdt Enschede dinsdag een extra informatiebijeenkomst, die voor iedereen toegankelijk is.
De Telegraaf
Waarom maakt de overheid nog steeds niet bekend wat er nu daadwerkelijk is gebeurd bij SE Fireworks en liggen de belangrijke stukken tot 2050 verborgen in het nationaal archief?
Het ene houdt helaas verband met het andere.
Onzin, je praat hier over consumenten vuurwerk en bij SE lag voor 100% zeker prof vuurwerk.
Dat is een hele andere wereld. Als 1 van de weinige landen gebruiken we hier ook nog eens kooiverpakkingen plus bunkers met sprinklers.