Twentse meesteroplichter Johan S. slaat toe in Groningen

ylke

VWC lid
De Twentse meesteroplichter Johan S. heeft de afgelopen maanden mogelijk toegeslagen in Groningen. Er zijn inmiddels drie aangiftes tegen hem gedaan.

Johan S. zou allerlei goederen hebben besteld zonder te betalen. Ook zou hij zijn ex-vriendin veel geld afhandig hebben gemaakt. S. woonde tot voor kort in een huurhuis in Ten Post. Hij is inmiddels met de noorderzon vertrokken.

Stapel rekeningen
Huurbaas Frank Moraal vond in het huis een enorme stapel met rekeningen, aanmaningen en dagvaardingen. Moraal: 'Ik heb nog niet alles opgeteld, maar ik schat dat er zo'n 50.000 euro aan openstaande rekeningen ligt'.

Koude kermis
Ook de huurbaas zelf krijgt nog geld van de man. Moraal: 'Ik wist dat de man voor oplichting had vastgezeten, maar ik gun iedereen een tweede kans, en hem ook. Ik kom nu wel van een koude kermis thuis, en dat is een understatement'.

Verschillende namen
De oplichter gebruikte bij zijn praktijken zeker 11 verschillende namen. Onder de gedupeerde is het dorphuis in Ten Boer. Daar vierde de man zijn verjaardag met een grote vuurwerkshow. En hij vroeg zijn ex-vriendin er ten huwelijk. Volgens verslaggever Goos de Boer zijn de rekeningen van het feest niet betaald. Het vuurwerkbedrijf uit Ulft krijgt nog 1750 euro van Johan S.

Ook RTV Noord is gedupeerd. Een rekening van ruim 400 euro staat nog open. De politie heeft de aangiftes in behandeling.

Door: RTV Noord

Bron

nou lekker zo n kerel
ik vraag me af hoe die slaapt .
ik zou met zo n toren en toren hoge schuld niet kunnen slapen .

een meesteroplichter wordt niet ontmanteld, dus een btje een lompe kop.
zelfde als: "je kan zien dat je er weinig van bakt, als je als serie moordenaar al na je eerste moord wordt gepakt" :P

Back
Bovenaan