Tropic Scream (TB166)

Deze nog niet voorbij zien komen hier!
Weet niet of dit de juiste plek is om te posten of dat er een soecifieke layout bij moet. Naar mijn idee echt een topper! Gezien bij de demo in Holten.
Deze gingen echt bizar hoog!

Dit is inderdaad geen prof cake. Heb hem zelf opgehaald in holten. Mooi dingetje! Helaas was mijne niet helemaal goed. Laatste 4 schoten gingen niet helaas. Verder echt super vet!

Deze is heel dik. 5x tegelijk gezien met wat ruimte er tussen. Fluiters gaan hoog maar het boeket blijft nog erg netjes!

De Erotica heeft er wel wat van weg! Schiet ze aleen in salvo’s. Weet ook niet of ze net zo hoog gaan.
En is ook duurder! De scream was bij Pyrostaion voor minder dan 20 te krijgen

Beetje zelfde als The Gunner, alleen met meer shots.
En deze Tropic een iets beter boeketje te hebben.

Bij de Euregio demo live gezien :thumbsup:
Leuke bak! Goeie huilers en het viel me op hoe mooi rond het blinkerboeket was, bij meerdere cakes.
Ietwat aan de prijs, om in een projectje te bouwen.

Ook gezien en gefilmd op de Demo van Euregio eind vorig jaar.!! Gaan echt hoog, en de boeketten zijn mooi rond.

Laatst bewerkt:
Lekker, de scream als de Concerto Rosso. Ik ben benieuwd naar het prijskaartje ?

Dit zijn de prijzen op vuurwerkbieb, echter heb ik ze voor 27,50 langs zien komen in Nl afgelopen jaar

ADVIESVERKOOPPRIJS
€ 37,50
INTERNET / VOORVERKOOP
€ 22,95

Dit zijn de prijzen op vuurwerkbieb, echter heb ik ze voor 27,50 langs zien komen in Nl afgelopen jaar

ADVIESVERKOOPPRIJS
€ 37,50
INTERNET / VOORVERKOOP
€ 22,95

Dan zou ik voor de Wolff productie gaan, die is een stuk goedkoper :)

Dan zou ik voor de Wolff productie gaan, die is een stuk goedkoper :)

Dan zou ik eerder voor the gunner van lesli gaan, die van wolff gaan niet zo hoog volgens mij.
Zelf wou ik deze ook halen afgelopen jaar maar was helaas net telaat met bestellen, dus the gunner gekocht. Ook een leuke cake, echter heb ik begrepen dat de scream van Tropic net een tikketje beter is.

Het is maar net wat je ervoor over hebt:) Tempo van deze vind ik ook dikke prima

Dan zou ik eerder voor the gunner van lesli gaan, die van wolff gaan niet zo hoog volgens mij.
Zelf wou ik deze ook halen afgelopen jaar maar was helaas net telaat met bestellen, dus the gunner gekocht. Ook een leuke cake, echter heb ik begrepen dat de scream van Tropic net een tikketje beter is.

Het is maar net wat je ervoor over hebt:) Tempo van deze vind ik ook dikke prima

The Gunner van Lesli heeft wel 5 schoten minder. 20 versus 25. Dus logischerwijs iets goedkoper.
Maar lijken verder verdacht veel op elkaar inderdaad.

Back
Bovenaan