• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Tristar] Small Spanish Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

PyroPowerZ

VWC lid
Importeur: Tristar SD
Artikelnaam: Small Spanish Cracker
Artikelnummer: S1222
Aantal Gram: 0,80g flash
Effectomschrijving: Knal
Verpakking: 12 pcs
Richtprijs: €10,-

Ik heb deze niet gekocht, 10 euro voor 12 kleine vlinders leek me te duur.
Wel een foto gemaakt :), en wat basis info van de achterkant gehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat hier toch om 2 verschillende vlinders, namelijk de big spanish cracker en de small spanish cracker. Ik heb namelijk alle 2 de vlinders zien liggen (en ook nog nitrate crackers van de Black Panther collection).

Ja, het zijn dus 2 verschillende knallers.
Ook is deze Small versie kleiner :bonk:, ik schat dat het papiertje even lang is, alleen de knaller de helft van de Big versie.
Ook denk ik dat het artikel nummer van de Big versie B1222 is (de "B" van "Big", omdat voor de "Small" dus een "S" staat).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan