tripreport wimmers 29-07-2010

eumetazoa

VWC lid
gisteren mijn aller eerste tripje naar belgie gehad.
ik had dit niet gepland maar zag opeens dat het erg dichtbij onze vakantie plek was dus ging ik er maar heen :p
eenmaal aangekomen bij wimmers me ogen uitgekeken(1e keer he).
en verbaasde me over de grote van de black boy en de sliver cracker.
uiteindlijk tog maar me lijstje in gaan vullen en op advies van mensen op dit forum niet al te duur siervuurwerk gekocht.

uiteindelijk stond dit er op

kobbold bombete was op net als de aanstrijkplakjes en de kleine corsairs.

dit was er gelukkig nog wel.

mini strijkers voor 60cent
2x pirat,s voor 4euro
spanish crackers voor 3,50(5stuks)
corsair boller 490 voor 1,00
corsair boller 500 voor 1,25
rookballetjes voor 1,50
delta force pijlen voor 5
1meter lont voor 0,50
sizzling sentiles 19shots 5,00
rainbow boy 16shots 6,50
feuer wirbel 1 euro
flitze feuerstein 1euro
feuerwespen voor 1,25
flash crackers voor 1euro

sorry voor spellingsfouten in het verhaal
bedankt voor het lezen en vragen, verbeteringen en opmerkingen zijn welkom:bye:

ja ik kreeg nog een boekje mee waar de meeste producten van pyroboy in stond verder was er ook nog een ander vaag merk aanwezig ik weet niet welke.
foto,s van de winkel komen later

Die Pyroboy collectie van Wimmers bewaar ik nog steeds hele slechte herinneringen aan.
Nu praat ik over een ervaring van 5, 6 jaar geleden.
Hoe is het met tegenwoordige kwaliteit van Pyroboy? Iemand ervaring?

Ik zie dat je ook naar kobbold zocht.
Een tip tijdens halloween in duitsland kan je in een hoop winkels classifering 1 (fop en scherts)vuurwerk verkrijgen.
ik zit nu op de grens bij duitsland en ga er vandaag heen zou ik daar dan ook wat kunnen vinden bij fopwinkels/discountzaken?

Die Pyroboy collectie van Wimmers bewaar ik nog steeds hele slechte herinneringen aan.
Nu praat ik over een ervaring van 5, 6 jaar geleden.
Hoe is het met tegenwoordige kwaliteit van Pyroboy? Iemand ervaring?
vanaf de buitenkant zien de potjes die ik mee heb genomen er super uit net als de pijltjes .
ik heb ze nog niet getest maar de pijlen zullen niet lang meer dicht zitten :rolleyes:

gisteren wat getest
nisk blonk echt uit alleen vond ik de delta force pijlen (5euro voor 12stuks) verassend goed 5seconde heldere lange fluit en daarna uitstekende knal

die delta force pijlen die had ik vorg jaar ook gehaald maar klinken gewoon het zelfde heb ze dit jaar namelijk ook maar goede fluit

Ik weet nog wel dat ik voor de 1e keer in een Belgische vuurwerk winkel stond en voor het eerst pirats kocht haha :p Mooie tijden, veel plezier met je spullen appelsap.

Ik weet nog wel dat ik voor de 1e keer in een Belgische vuurwerk winkel stond en voor het eerst pirats kocht haha :p Mooie tijden, veel plezier met je spullen appelsap.
bedankt voor mij was het ook even spannend had niet verwacht dat ik met trillende handjes de bestellijst zal aannemen

Haha, ik herken het:wink: En nu ben je nog goedkoop uit, je wilt niet weten wat je over een paar jaar wel niet uitgeeft(Als je het voorbeeld van de meeste freaks hier volgt..):shocked:
ik heb het gezien en bij sommige vind ik het best wel schrikwekkend omdat ik opgevoed ben met het moto geld kan je maar 1keer uitgeven.
maar ik heb heb me vader overgehaald voor een tripje naar baarle dus dit is nog niet het enige wat ik ga halen:D

bestellijst lukte niet goed

pottenwimmers.jpg

pottenwimmers5.jpg

pottenwimmers5001.jpg

wimmers8.jpg

wimmers7.jpg

wimmers6.jpg

pottenwimmers2.jpg

als je een prijs wil weten moet je het maar vragen.
-----------------------------------------------------
foto,s doen het niet ga het zo proberen goed te maken

Back
Bovenaan