Triple Thunderking

pyrofan#1

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 4163
Artikelnaam: Triple Thunderking
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 6 gram
Aantal Schoten: 3 schoten at once
Effectomschrijving: 3 schoten at once
Tube diameter: 18 mm
Kartoninhoud: 96/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: ...

katan_triple_thunderking.png

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Voor de een leuk, voor de ander interessant. Ik vind het niet echt een toevoeging in het vuurwerkwereldje, hij is voor mij te nietszeggend en overtuigd mij totaal niet.

Vandaag de Triple Thunderking even bekeken en ik vind dit er erg leuk uit zien. Echt keurig afgewerkt, zwaar en dik voetje en dit lijkt me echt een leuk artikel om tussendoor te stoken.

triple_thunderking.jpg

triple_thunderking_2.jpg

3 van deze besteld voor 1,75 per stuk, moet zeggen dat je dit ook wel krijgt door er 3 tegen elkaar te zette en dan een goeie aanstekler ertussen ... maar weer leuk nieuw ding voor tussendoor

Verrassend hard inderdaad. Positirf verrast voor de prijs.
En.. Technisch gezien geen single shot, dus hopelijk nog heel lang te krijgen

Had hier ook 4 van meegenomen puur voor de leuk. Per 2 tegelijk nog leuker. Schoot eerst de aba machinegun (jaartje drogen had deze wel goed gedaan) Daarna 2x triple thunderking, maar die knallen zeker een stuk harder. Had 1 euro per stuk betaald voor deze, dus dat is ook meer dan prima.

Weet niet hoe het precies zit met singles en dergelijke, maar zouden ze dit niet ook met grotere singles kunnen doen??? Dan is het toch gewoon een cake, of zou dat niet mogen met 50mm? Tot dusver had dit wel gekund maar met de nieuwe regels?

Zou dan dikke prima zijn en wat mij betreft een prima alternatief

En ook gelijk de laatste nagel aan de doodkist van de vuurwerktraditie. Het gespuis gaat deze apparaten dan dus aankomend oud en nieuw gebruiken tegen de hulpdiensten, weer een oud en nieuw met onrust, é presto, het totaalverbod in januari 2021 :yes:

En ook gelijk de laatste nagel aan de doodkist van de vuurwerktraditie. Het gespuis gaat deze apparaten dan dus aankomend oud en nieuw gebruiken tegen de hulpdiensten, weer een oud en nieuw met onrust, é presto, het totaalverbod in januari 2021 :yes:
Breng ze nou niet op het idee joh!! ,tuurlijk zal dit gebeuren maar zolang ze te koop zijn vermaak ik mij er wel mee op de manier zoals het heurt :angel:

Deze waren idd goed! Heb er nog 2 van over, maar mochten deze dit jaar weer te koop zijn, komen er zeker een x aantal in mijn collectie:)

Heb ergens gehoord dat de nieuwe regel is.. minimaal 4 tubes voor een singleshot cake combinatie.
Dus dat betekend dat deze ook niet meer mag.
Klopt dat Katan?

ik ga er van uit dat ze vooralsnog niet verboden zijn. want ze staan op de uitverkooplijst van katan. maar ik ga er daarom wel vanuit dat het gebeurt is met dit product.

Back
Bovenaan