Triple Thundering *NIEUW 2024*

Artikelnummer: 3104
Artikelnaam: Triple Thundering
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: 3 schoten
Effectomschrijving: volgt
Tube diameter: volgt
Kartoninhoud: 12/6
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Adviesprijs: volgt

3104---triple-thundering.png

Logisch toch. Hello is oude katan :D

Precies dat. Maar daarom verbaas ik mij erover dat sommige VWC-leden in de verschillende topics vragen naar de bekende weg. En/of eerst negatief waren over Katan-artikelen en nu opeens enthousiast reageren op deze "nieuwe" importeur en net zo "nieuwe" artikelen. Er zijn er zelfs een paar bij die eerder hebben gezegd nooit meer wat van Katan te zullen kopen en nu aangeven dat sommige artikelen op hun shortlist staan. :frusty: :bonk:

Precies dat. Maar daarom verbaas ik mij erover dat sommige VWC-leden in de verschillende topics vragen naar de bekende weg. En/of eerst negatief waren over Katan-artikelen en nu opeens enthousiast reageren op deze "nieuwe" importeur en net zo "nieuwe" artikelen. Er zijn er zelfs een paar bij die eerder hebben gezegd nooit meer wat van Katan te zullen kopen en nu aangeven dat sommige artikelen op hun shortlist staan. :frusty: :bonk:
Heb al heel wat Katan artikelen geschoten, en ben over de meeste artikelen zeer te spreken.
Ben daarom ook wel blij dat ze door gaan onder een andere naam. En ben ook wel benieuwd naar de 'echte' nieuwe artikelen van hun.

3 pakjes besteld in een freak actie. Hou wel van die salvo producten. 10 euro per 6 is niet heel gek met de huidige prijzen.

Back
Bovenaan