Triple Shot 20mm

Koala

VWC lid
Artikelnummer: C320DI14
Artikelnaam: Triple Shot 20mm
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 3 at once schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 20/5
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

C320D.png

Wij danken Eurostar Fireworks voor deze informatie.

Laatst gekocht in België bij Dolfijn vuurwerk in Baarle voor €14.
Zelfde knal/mine als de dumbum singleshot en de dumbum 16, de mine maakt voor mij alles dat vind ik ook bij de db16..
Hopelijk gaan ze de 30mm versie ook snel in de buurt aanbieden.

Kwam vandaag deze video nog tegen van MrPyroManager waar oa deze ook geschoten wordt. Klinkt niet verkeerd!

Vanaf 8min:

Giezen in Hoogkerk bij Groningen ook. Verder is die hele Klasek en Dumbum collectie idd vrijwel nergens te vinden, alsof Eurostar niet veel moeite doet voor verspreiding.

Iemand deze nog gehad? Zijn het 3 dumbum thunderkings gecombineerd of gaan ze wel wat harder?

Iemand deze nog gehad? Zijn het 3 dumbum thunderkings gecombineerd of gaan ze wel wat harder?

Ik heb ze afgelopen jaar gehad, zijn leuke dingen maar voor mijn gevoel gewoon hetzelfde als de single maar dan 3 keer uiteraard.
Op 4.10 zijn ze te zien koala

Ik heb ze afgelopen jaar gehad, zijn leuke dingen maar voor mijn gevoel gewoon hetzelfde als de single maar dan 3 keer uiteraard.
Op 4.10 zijn ze te zien koala

THanks voor je video! Lijken toch wel goed te gaan hoor, de dum bum single shots waren natuurlijk ook al erg goed!

Zo met drie tegelijk is de mine ook wel gaaf, mooi fel wit die de straat even oplicht.

Back
Bovenaan