Tripje naar Loots

wowo

VWC lid
Vandaag gingen me broer , me pa en ik met de auto naar baarle. Want we wouden nog snel ff wat oranje rookpotjes halen en stadionfakkels voor als nederland vanavond wint:D

Na een uurtje rijden kwamen we aan in Baarle waar het zoals altijd weer gezellig druk was, toen hebben we de auto in de buurt van Loots geparkeerd.
We hadden verwacht dat het niet zo druk zou zijn maar toen we de winkel binnenkwamen stond die helemaal vol . Er stonden een stuk of 10 mensen waaronder een paar Turken die behoorlijk veel vuurwerk kochten en als ze van Duitsland zouden winnen zouden ze weer terug komen:p
Harry had het druk dus we moesten wel even wachten wat niet erg was , ondertussen een beetje met andere freaks gepraat.
Ik wou eingelijk oranje rookpotjes van 50 mm of 75 mm kopen maar die waren allemaal op en volgens Harry had alpeco die ook niet meer want hij had ze allemaal opgekocht:rolleyes:toen toch maar 12 oranje rookpotjes gekocht en 2 stadionfakkels rood die 4 minuten duren.
Daarna hebben we nog ff zoals altijd een heerlijke zak patat op , en zijn we naar huis gereden.

Laatst bewerkt:
He, wat moest je betalen voor die bengaalse fakkels?

-edit- 6,50 staat op de site. Ik ben benieuwd of ze de moeite waard zijn, laat het ons morgen even weten.

Laatst bewerkt:
He, wat moest je betalen voor die bengaalse fakkels?

-edit- 6,50 staat op de site. Ik ben benieuwd of ze de moeite waard zijn, laat het ons morgen even weten.

Ey, ik heb helaas door het verlies van nederland geen fakkel getest:mad:maar wel nog 1 rookpotje afgestoken . Ze geven veel rook maar het is toch meer iets voor als het nog licht is want in het donker zie je de kleur van rook niet goed .

Back
Bovenaan