Trip report 01-06-08.

ward-01

VWC lid
Vandaag was het weer zover. Ik ging voor de 15e keer dit jaar naar belgie om wat vuurwerk te halen en om natuurlijk lekker bij te praten.
Ik ging samen met Boyke b ( vuurwerk ) naar baarle op de fiets. Na een reis van ruim 30 km kwamen we aan. Corné stond in de winkel en het was al meteen erg gezellig.
Even wat foto's.

[img=http://img102.imageshack.us/img102/7335/p1010659oq2.jpg]

Na een uur of 3 praten was het tijd om mijn bestelling te doen en dat is nog moeilijk dan je denkt.
Heb je 200,- in je broekzak weet je nog niet wat je moet kiezen. Gewoon veel te veel keuze denk ik:rolleyes:

Met zware fietstassen en een rechthoekige rugtas gingen we weer terug de grens over. We zijn allebij veilig aankomen en alles is nu netjes opgeborgen.

Ward.

Laatst bewerkt:
mooi tripreport en ook mooi 2 kartonnen messiers meegenomen:cool:
daar ga je je wel mee vermaken:cool:

Inderdaad, Dat gaat wel goedkomen.
Binnenkort nog een kartonnetje erbij want ze blijven toch zóó geweldig:D.

Het is een van de slechste TR-es van mij, Maar na 13 trip reports kan ik wel vertellen hoe ik naar baarle ben gefietst maar dat weten jullie inmiddels ook wel.
In iedergeval, De Big bang en de 100k zijn weer in Baarle te verkrijgen.

Bedankt voor de reacties.

Ward, weet jij toevallig of de eindbom van de BigBang is veranderd? Ik dacht op een foto te zien dat hij meer knallers had i.p.v. een paar grote. Kan je dit bevestigen?

@ Pyrowar.

Dat kan ik zeker. De nieuwe big bang is evengroot als de oude big bang, Alleen heeft hij wat minder knallers.
Omdat de ''oude'' big bang al jaren in Olen lag en ondertussen de regeltjes wat zijn aangescherpt hebben ze er minder knallers aan moeten doen.

Namelijk, 320.
Omdat er minder knallers aanzitten, Is de eindbom iets groter. Of dat allemaal echte knallers zijn of dat er wat legen inzitten om hem toch dezelfde grote te geven weet ik niet.
Speciaal voor jouw nog een fototje.

Ik koop in ieder geval een kartonnetje. Ik heb 'm vorig jaar ook gehad en het is gewoon een heerlijke knalmat!

Ja ik heb hem ook gehad. Lekkere doffe knallen, maar als je goed kijkt zie je op jouw foto ook dat hij allemaal kleinere knallers bevat, ipv een x aantal grote knallers.

Want als dit het geval is, dan haal ik er zeker een paar.

Ik snap je vraag niet helemaal. Je zit toch zeker niet naar de hindoe 3000 te kijken hé?:bonk:

Ward.

Leuke tripreport Ward, je blijft maar fietsen :cool:

Hier nog even een foto van de big bang;
bigbang640.jpg

Leuke tripje hoor :rolleyes:
Ik wou zondag ook iegelijke naar zena gaan alleen kwam niet veder dan breda:mad:
nou maar hoopen dat de bussen weer snel gaan rijden :p

:bye::bye:

Back
Bovenaan