Trip Kleve 29-12-2010 met OV

Belgie

VWC lid
Vandaag ben ik samen met een vriend helemaal afgereisd naar het verre oosten. Helaas hadden we allebei nog geen rijbewijs, maar wel een OV-studentenkaart: dan maar met de trein en bus dus!
Rond half 10 vertrokken we uit Rotterdam en waren om 11.15 uur in Nijmegen. Na een kort ritje met de bus naar Groesbeek waren we net op tijd voor de bus naar, jawel, Kleve!

003usc.jpg

Rond half 1 waren we dan eindelijk op Duits grondgebied en kon de zoektoch naar de Lidl en Aldi starten. De Lidl zit op een steenworp afstand achter het station, ware het niet dat het toch nog een pokke-eind omlopen was door alle hekken :P
Uiteindelijk aangekomen bij de Lidl gelijk een paar Alligators meegenomen en een Mystic Castle. Helaas hadden ze de Dragon Fire niet meer..
Ondertussen moesten de knorrende maagjes ook gestild worden, maar gelukkig zat de Mac naast de Lidl :)

007xn.jpg

De McRib was erg lekker, en hetzelfde gold voor het meisje achter de kassa :P
Toen vervolgden we onze weg naar Aldi in het stadsdeel Kellen. Helaas was de Reno hier uitverkocht en dat gold wel voor meer producten. Ik heb hier alleen een Sevilla en Fantasy Island meegenomen.
Ik moest hoe dan ook Reno's hebben en er stond nog wel meer op mijn lijstje, dus we besloten te lopen naar een ander Aldi-filiaal, namelijk die op de Hoffmanallee. Tegen mijn verwachting in was het hier totaal niet druk en kon ik alles op mijn gemak uitzoeken.

Alles bij elkaar is het dit geworden:
4x Reno
2x Phoenix
1x Mystic Castle
1x Casablanca
1x Fantasy Island
1x Sevilla
1x Barcalona
3x Alligator

Bij elkaar kostte het zo'n 75 euro.

017umq.jpg

Het was een hoop gesjouw, maar het was het waard :D

Toch nog Reno,s weten te bemachtigen rond die tijd...knap:).
Veel plezier met de cakes , gaat goedkomen!!

Jaja, en hier een bericht van 'de vriend' die mee was met deze trip.
Ik ben helemaal losgegaan in Kleve, check m'n collectie (klik op de foto voor volledig beeld):
8c9b6d423b64f4baf25253ded5f4226c.png

lol :P je bent idd los gegaan haha !
Kleve is tegenwoordig met papiertje wat je moet invullen.. dan ga je per 15 de winkel binnen, staat beveiliging en alles.

Ik vermijd die regio nu al paar jaar aangezien het daar te druk is. Verder wordt het op de plaats waar ik kom ook steeds drukker.
Volgend jaar weer alternatief zoeken..

Leuk trip-report mannen! En ik ken Kleve aardig goed, jullie hebben echt een behoorlijk stuk gelopen zeg!

Leuk tripreport mannen. 75 euro voor 14 cake,s. Omgerekend ruim 5 euro per cake.
Onvoorstelbaar goedkoop dat vuurwerk in Duitsland

Back
Bovenaan