Trijntje Oosterhuis vindt vuurwerk afsteken zonde van het geld

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Trijntje Oosterhuis houdt niet van vuurwerk afsteken. De 47-jarige zangeres vindt dat ze haar geld wel op een betere manier kan besteden, zegt ze in gesprek met Veronica Magazine.

"Ik snap dat het leuk is, maar ik vind het zó zonde van het geld. Ik vind het buitenproportioneel wat mensen in een paar minuten de lucht in knallen, daar kun je zoveel goede dingen van doen."

Maar Oosterhuis, die dit jaar een kerstalbum opnam, vindt het afsteken van vuurwerk niet alleen zonde van het geld, maar ook gevaarlijk. "Steek je geld in iets anders, en zoek je tradities buiten dit soort riskante dingen."

De zangeres sluit elk jaar af met een concertreeks in meerdere kerken, maar door de coronacrisis zal Oosterhuis dit jaar niet kunnen optreden op Oudjaarsavond. Maar de artieste weet die avond moeiteloos op een andere manier in te vullen. "Ik heb genoeg feestjes gevierd, ook vaak opgetreden op die avond, maar ik kan ook prima thuis chillen of op een warm eiland."

https://www.nu.nl/achterklap/609123...ndt-vuurwerk-afsteken-zonde-van-het-geld.html

Ik vind Trijntje Oosterhuis zonde van het geld, de mensen die naar haar muziek luisteren of optredens bezoeken kunnen dat zoveel beter besteden. ik snap niet dat dat leuk is, je kan zoveel betere dingen doen met je geld....

zo blijft het he...

Bespottelijk wat mw hier allemaal toept natuurlijk. Ooh het is allemaal zo zonde van het geld en erg van de zorg.

Maar wel lekker aan geven dat je prima op een warm eiland kunt gaan vertoeven, vreselijk gewoon. Die zogenaamde BN'ers denken echt dat ze boven het volk staan.

Wat deze dame aan knaken uitgeeft om er extra sexy uit te zien op tv, dat vind ik zonde van haar geld, al wordt er veel van vergoed denk ik(management) en ze wordt er qua aging echt niet mooier op haha.
Belangrijker: iedereen moet zelf weten wat ie met zijn of haar geld doet, dus ook mbt vuurwerk kopen voor 50 of 200 of 5000 euro.

Gaan ze nu als anti vuurwerk campagne bekende NL-ers inzetten, om de komende 31dec rellen te voorkomen?
Ah ja nu zie ik het. Nu.nl, linksch als de vogelgriep. Zij gebruiken nu al bn'ers om hun nieuwsklicks te krijgen.

Ze word trouwens wel met de grond gelijk gemaakt in de comments op nu.nl hahaha als je je verveelt moet je die even bekijken :applause:

"Ik snap dat het leuk is, maar ik vind het zó zonde van het geld.

Ik snap niet dat Trijntje geld uitgeven aan iets waarvan ze snapt dat het leuk kan zijn, zonde van het geld vindt.

Ik denk dat Trijntje hoopt dat we ons geld in haar Cd'tje steken die ze uitbrengt omdat ze inkomsten uit optredens misloopt.
Categorie cd promoten in een roddelrubriek.

Back
Bovenaan