Topic der topics!

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heel simpel, wat is voor jou het topic waar je het meest plezier aan beleeft? Door de jaren heen hebben we al heel wat prachtige topics op het forum, maar wat ivoor jou het topic der topics?

Voor mij was dat jaren maar dan jaren geleden.
-Tutorial Mortier rekken bouwen en showen.
-Do's en dont's bij schieten van shells.

Waren nog eens mooie tijden toen! Hoe het kan verkeren door de jaren heen he'

Heb altijd erg veel plezier met de prijsvragen van eerder Vuurwerktotaal, en nu Lesli. Om mee te doen, maar ook alle creaties zien/lezen die anderen maken. Daarbij de spanning van de uitslag en de discussies die daarbij horen, en het feit dat je ook nog wat kan winnen. Top topics !

Ik heb wel lol altijd aan het ene topic van de hype van het jaar dat dan wel niet in kooi komt en wel niet op tijd komt bij welke dealer wel niet en wel niet nat droog is of het dan toch wel niet goeie slechte batches heeft en bedelen smeken om vroegtijdige testfilmpjes peeuw peeuw peeuw en dan na de jaarwisseling is het topic deaud omdat het item gewoon wel ok was en niet meer dan dat. Heerlijk die pyropaniek elk jaar weer *popcorn* Ook zelfleedvermaak als ik er nolens volens zelf weer even m'n teentjes in doop hoor 🤗🤭

Voor mij was dat jaren maar dan jaren geleden.
-Tutorial Mortier rekken bouwen en showen.
-Do's en dont's bij schieten van shells.

Waren nog eens mooie tijden toen! Hoe het kan verkeren door de jaren heen he'
+1

Tevens het grote knutselprojecten topic

Sowieso de 'popcorn' topics! Alhoewel ik één ieder, eerlijk waar, zijn of haar gelijk en het allerbeste gun!

Allerbeste topics; Sfeer foto topic, Collectie topic, doorlontprojecten (mis ik!), Oude Doos, Day After, Lijstjes topic en natuurlijk de belangrijkste, de winkel actie topic!

Allerslechtste topic; Het Weer topic (niet kijken toch doen!) Die spellen daar heb ik niet zoveel mee, alhoewel ik raad de plaat nog een aardige vind!

Voor mij persoonlijk zijn dat absalute de nachtbrakers topics. Iedereen op de meest gekke tijden online, allemaal zwaar gestrest, de spanning die merkbaar is, de eerste foto’s die gedeeld worden. Wat een topics. Daarna zeker het sfeerfoto topic, bij dat topic lukt het mij echt goed om de sfeer er nog meer in te krijgen.

Eervolle vermelding voor alle Fallas topics. De interesse/gevoel bij Fallas is nog groter dan bij oud en nieuw, dus die is ook onmisbaar.

Sowieso de 'popcorn' topics! Alhoewel ik één ieder, eerlijk waar, zijn of haar gelijk en het allerbeste gun!

Allerbeste topics; Sfeer foto topic, Collectie topic, doorlontprojecten (mis ik!), Oude Doos, Day After, Lijstjes topic en natuurlijk de belangrijkste, de winkel actie topic!

Allerslechtste topic; Het Weer topic (niet kijken toch doen!) Die spellen daar heb ik niet zoveel mee, alhoewel ik raad de plaat nog een aardige vind!

Haha het weer topic!
Emoties die alle kanten opgingen.
Nog 4,5 maand te gaan tot oud en nieuw en ik hoop zo graag dat we weer een keer een droge en windstille oud en nieuw hebben.

Beste topics: Sfeer fotos, oude doos, Lijstjes, projecten.

Soms zijn we best lief voor elkaar

Mijn favoriete topic van vorig jaar was die van de freakactie van @Vuurwerk365 .
Met name in de periode dat zij iedere dag een flashdeal deden. Och man dat heeft me geld gekost zeg! En achteraf gezien waren er toen deals die ik niet voorbij had moeten laten gaan. Maar ik had mijn oog op de E-Pulz en Thermal Jewels gezet. Budget lag klaar, elke dag in spanning om de aankoop op tijd te doen. Immers ging het als warme broodjes over de toonbank. Op de dag dat de Thermal Jewels in de aanbieding kwam was hij al uitverkocht voordat ik kon reageren. Gelukkig werden er nog een paar online gegooid en kreeg ik van mede liefhebbers berichten gestuurd dat ik snel moest zijn! Hahaha zo lukte het me om die aan te schaffen (harde burst maar ik had er meer van verwacht overigens).

Verder verheug ik me ook vaak op de top 10 beste producten, het is tof om te zien dat iedereen in een categorie op 1 lijn zit en hezelfde vuurwerk als top beschouwt.

Tevens heb ik beleef ik momenteel erg veel plezier aan de “herken het vuurwerk” en “Raad de plaat” topics. Bizar hoe snel sommige mensen vuurwerk herkennen.

Alle prijsvragen zijn super tof. Met name als je echt je best moet doen om wat te kunnen winnen. Dan is het teruglezen van inzendingen ontzettend grappig.

Maar mijn topic der topics is toch echt het sfeerfoto topic. Tis nu weer 30 graden buiten en om dan een foto van besneeuwde vuurwerkresten te zien brengt me helemaal terug naar 1 januari. Prachtig!

Speciale shoutout naar iedereen die vuurwerkshows filmt en plaatst. Ik bekijk ze (bijna) allemaal en haal er vaak inspiratie uit om zelf af te steken in de minishow.

Voor mij persoonlijk zijn dat absalute de nachtbrakers topics. Iedereen op de meest gekke tijden online, allemaal zwaar gestrest, de spanning die merkbaar is, de eerste foto’s die gedeeld worden. Wat een topics. Daarna zeker het sfeerfoto topic, bij dat topic lukt het mij echt goed om de sfeer er nog meer in te krijgen.

Eervolle vermelding voor alle Fallas topics. De interesse/gevoel bij Fallas is nog groter dan bij oud en nieuw, dus die is ook onmisbaar.
+1 voor de nachtbrakerstopics. Daarin is de spanning en sfeer altijd echt voelbaar. Zo’n gevoel van “we mogen weer!”, als koetjes die eindelijk weer de stal uit mogen om buiten te grazen haha

Mijn favoriete topic van vorig jaar was die van de freakactie van @Vuurwerk365 .
Met name in de periode dat zij iedere dag een flashdeal deden. Och man dat heeft me geld gekost zeg! En achteraf gezien waren er toen deals die ik niet voorbij had moeten laten gaan. Maar ik had mijn oog op de E-Pulz en Thermal Jewels gezet. Budget lag klaar, elke dag in spanning om de aankoop op tijd te doen. Immers ging het als warme broodjes over de toonbank. Op de dag dat de Thermal Jewels in de aanbieding kwam was hij al uitverkocht voordat ik kon reageren. Gelukkig werden er nog een paar online gegooid en kreeg ik van mede liefhebbers berichten gestuurd dat ik snel moest zijn! Hahaha zo lukte het me om die aan te schaffen (harde burst maar ik had er meer van verwacht overigens).

Verder verheug ik me ook vaak op de top 10 beste producten, het is tof om te zien dat iedereen in een categorie op 1 lijn zit en hezelfde vuurwerk als top beschouwt.

Tevens heb ik beleef ik momenteel erg veel plezier aan de “herken het vuurwerk” en “Raad de plaat” topics. Bizar hoe snel sommige mensen vuurwerk herkennen.

Alle prijsvragen zijn super tof. Met name als je echt je best moet doen om wat te kunnen winnen. Dan is het teruglezen van inzendingen ontzettend grappig.

Maar mijn topic der topics is toch echt het sfeerfoto topic. Tis nu weer 30 graden buiten en om dan een foto van besneeuwde vuurwerkresten te zien brengt me helemaal terug naar 1 januari. Prachtig!

Speciale shoutout naar iedereen die vuurwerkshows filmt en plaatst. Ik bekijk ze (bijna) allemaal en haal er vaak inspiratie uit om zelf af te steken in de minishow.
Ik kijk ook zo uit naar die flash deals van 365 dit jaar!

Helemaal geen simpele vraag. Het is best een lijstje en dan vergeet ik er vast nog een paar. Maar dé topics vind ik toch wel het collectiefoto topic (zeker vroeger), het day after foto's topic. Ik blader dan ook regelmatig nog door de oude topics. Het weer topic moet hier toch ook wel genoemd worden. Wat je er ook van vind, het zorgt altijd voor lekker wat reuring op het forum. De nachtbrakers topics zijn ook altijd erg sfeer verhogend en leuk om te volgen. De prijsvragen dragen ook veel bij aan de sfeer, vaak al vroeg in het seizoen. Het lijstjes topic is ook altijd leuk om te volgen en zorgt altijd weer voor veel inspiratie. En natuurlijk mag ieder jaar een topic met een flinke hype niet ontbreken. Al heb ik zelf nooit echt last van FOMO zijn dit wel super topics om te volgen!

Back
Bovenaan