Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+1Voor mij was dat jaren maar dan jaren geleden.
-Tutorial Mortier rekken bouwen en showen.
-Do's en dont's bij schieten van shells.
Waren nog eens mooie tijden toen! Hoe het kan verkeren door de jaren heen he'
Sowieso de 'popcorn' topics! Alhoewel ik één ieder, eerlijk waar, zijn of haar gelijk en het allerbeste gun!
Allerbeste topics; Sfeer foto topic, Collectie topic, doorlontprojecten (mis ik!), Oude Doos, Day After, Lijstjes topic en natuurlijk de belangrijkste, de winkel actie topic!
Allerslechtste topic; Het Weer topic (niet kijken toch doen!) Die spellen daar heb ik niet zoveel mee, alhoewel ik raad de plaat nog een aardige vind!
+1 voor de nachtbrakerstopics. Daarin is de spanning en sfeer altijd echt voelbaar. Zo’n gevoel van “we mogen weer!”, als koetjes die eindelijk weer de stal uit mogen om buiten te grazen hahaVoor mij persoonlijk zijn dat absalute de nachtbrakers topics. Iedereen op de meest gekke tijden online, allemaal zwaar gestrest, de spanning die merkbaar is, de eerste foto’s die gedeeld worden. Wat een topics. Daarna zeker het sfeerfoto topic, bij dat topic lukt het mij echt goed om de sfeer er nog meer in te krijgen.
Eervolle vermelding voor alle Fallas topics. De interesse/gevoel bij Fallas is nog groter dan bij oud en nieuw, dus die is ook onmisbaar.
Ik kijk ook zo uit naar die flash deals van 365 dit jaar!Mijn favoriete topic van vorig jaar was die van de freakactie van @Vuurwerk365 .
Met name in de periode dat zij iedere dag een flashdeal deden. Och man dat heeft me geld gekost zeg! En achteraf gezien waren er toen deals die ik niet voorbij had moeten laten gaan. Maar ik had mijn oog op de E-Pulz en Thermal Jewels gezet. Budget lag klaar, elke dag in spanning om de aankoop op tijd te doen. Immers ging het als warme broodjes over de toonbank. Op de dag dat de Thermal Jewels in de aanbieding kwam was hij al uitverkocht voordat ik kon reageren. Gelukkig werden er nog een paar online gegooid en kreeg ik van mede liefhebbers berichten gestuurd dat ik snel moest zijn! Hahaha zo lukte het me om die aan te schaffen (harde burst maar ik had er meer van verwacht overigens).
Verder verheug ik me ook vaak op de top 10 beste producten, het is tof om te zien dat iedereen in een categorie op 1 lijn zit en hezelfde vuurwerk als top beschouwt.
Tevens heb ik beleef ik momenteel erg veel plezier aan de “herken het vuurwerk” en “Raad de plaat” topics. Bizar hoe snel sommige mensen vuurwerk herkennen.
Alle prijsvragen zijn super tof. Met name als je echt je best moet doen om wat te kunnen winnen. Dan is het teruglezen van inzendingen ontzettend grappig.
Maar mijn topic der topics is toch echt het sfeerfoto topic. Tis nu weer 30 graden buiten en om dan een foto van besneeuwde vuurwerkresten te zien brengt me helemaal terug naar 1 januari. Prachtig!
Speciale shoutout naar iedereen die vuurwerkshows filmt en plaatst. Ik bekijk ze (bijna) allemaal en haal er vaak inspiratie uit om zelf af te steken in de minishow.