Toch ‘vuurwerk’ tijdens Vierdaagse

ylke

VWC lid
Toch ‘vuurwerk’ tijdens Vierdaagse

Geplaatst op 25 juni 2012 door Nijmegen1

De Nijmeegse Charlotte Broeder heeft een ludieke actie bedacht omdat ze het jammer vindt dat het vuurwerk tijdens de Vierdaagse is afgelast. Ze wil dat zoveel mogelijk mensen op de avond van de eerste wandeldag naar de Waalkade komen om daar sterretjes aan te steken.

Via haar facebookpagina roept ze iedereen op om mee te doen om zo toch de gezellige sfeer van een ‘vuurwerkshow’ In het Nijmegen1 Nieuws van maandag ziet u, ondanks dat het heel hard waaide, alvast een voorproefje.

Bron

haha dit kan ik waarderen!En dat komt dan van een vrouw:D geniaale actie.
En zo brengen ze tog Vuurwerk Posetief in het nieuws!

dat is een leuk initiatief .
je zou toch voor de grap eens een stadion fakkel mee moeten nemen .
ik vraag me af hoe dat er van boven af uit komt te zien .
het zal heel mooi worden dat weet ik zeker . :D

Als iedereen nou eens 10 kg. crackling linten meeneemt...plus wat fonteintjes en ijsfonteinen... Kunnen we toch best een feestje mee maken?

Zullen we de hele brug in ijsfontijntjes hullen.
Iemand nog een paar over mischien?
Zoveel hebben we er toch niet nodig.........stuk of 50.000:p

Hier is de facebookpagina.
Dit jaar zal er geen vuurwerk zijn als begin van de Nijmeegse vierdaagse. Eeuwig zonde!
Daarom nodig ik iedereen uit om op zondag 15 juli om 22.30 sterretjes aan te steken als teken voor je liefde voor Nijmegen en de vierdaagse.
Deel het met zo veel mogelijk van je vrienden en laten we er een schitterende avond van maken!

Beetje jammer dat het uit liefde voor Nijmegen moet zijn, want dan haak ik af...:devil:

Back
Bovenaan