Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Echt weer mooie foto's.
Als ik al die foto's zo zie, komt er wel een vraagje in me op: kun je de show zelf wel goed volgen?
Ik neem aan dat je best geconcentreerd moet zijn om de foto's te nemen (en het zijn er nogal wat ).
soms wel soms niet, in het gunstigste geval heb je alles al precies goed ingesteld en (mocht je camera het toelaten) hoef je alleen maar op de knop van je afstandsbediening te drukken. Soms merk je heel weinig van een show omdat je alleen maar aan het rotzooien bent met je instellingen.
Bedankt voor de reacties!
@paulus01: Ik krijg de show volledig mee, ik heb namelijk 3 voorgeprogrammeerde instelling voor verschillende effecten. Hier tussen kan ik met een druk op de knop snel wisselen. En ik gebruik inderdaad twee afstandsbedieningen, hierdoor hoef ik niet naar de camera's te kijken
@jorisman: Als je aangeeft welke foto's je wilt hebben zal ik ze opsturen!
In deze post staan de foto's van EFC evenements in Cannes. De show begon leuk maar al snel ontstond er een brand, welke niet geblust werd. Het brandje werd erger en erger waardoor de show niet meer klopte.
De foto's van de 70 minuten duurde show in Annecy. Dit was weer geweldig om mee te maken. Het enige waar ik me aan stoorde was de overvloed van horsetail/falling leafs. Het thema van de show was de regenboog, dit was erg mooi en je ziet het ook veel terug.
Dit vind ik persoonlijk altijd erg mooie foto's, zoveel sfeer als ze uitstralen, super!
Jammer dat ze hun scherpte verliezen door de snelle bewegingen.
Thanks, maar een scherpe foto met sfeer erin tijdens een correfocs is erg lastig. Als je het scherp wilt hebben is het al gauw te donker en als je alles licht en duidelijk wilt is alles bewogen, dus je moet een beetje een midden weg vinden.