TNT haalt tijdelijk 3900 brievenbussen weg

kwintos

VWC lid
TNT haalt de komende dagen 3900 brievenbussen weg die op risicoplekken staan. Volgens het postbedrijf zijn dit plaatsen waar al eens een brievenbus is vernield tijdens oud en nieuw en langs doorgaande wegen. Vorig jaar werden 350 brievenbussen gesloopt.

Eerder deze maand heeft TNT al smallere gleuven op alle brievenbussen gemonteerd en aanstaande donderdag worden ze na de laatste lichting afgesloten. Zondagochtend 2 januari kunnen er weer brieven worden gepost.

Inderdaad, het zou in principe niet nodig moeten zijn. Andere kant goed dan TNT deze maatregel neemt, want helaas zijn er altijd mensen die het nodig vinden om er een kapot te maken.

Ja, het ziet er wel leuk uit zo'n brievenbus die ontploft en alle brieven die er uitvallen. Ik zelf zou het nooit doen, er kunnen enorm belangrijke brieven inzitten, maar meestal zendt bijna niemand post op de 31e hoor.

Ja, het ziet er wel leuk uit zo'n brievenbus die ontploft en alle brieven die er uitvallen. Ik zelf zou het nooit doen, er kunnen enorm belangrijke brieven inzitten, maar meestal zendt bijna niemand post op de 31e hoor.

Ja, maar omdat ''niemand'' post zendt wil niet zeggen dat hij daarom kapot gemaakt mag worden. Mensen hebben gewoon van zulke spullen af te blijven, ben benieuwd hoe zij er over denken als bij hun een keer een vernieling wordt aangericht door vuurwerk.

Ik vind het altijd zulke eikels die dit doen als ik iemand hier betrap hij zal een klap krijgen die hem nog lang zal heugen. Ze moeten ze dan gewoon terugbetalen enz straf blblabla

Je moet gewoon met de poten van een anders mans spul afblijven,maar elk jaar weer duiken er video op onderandere youtube waar ze het nodig vinden om iets van een ander te slopen met vuurwerk

Straf??? geen geldboete
gewoon hun eigen bezitting onder andere scooter of auto met een voorhamer in elkaar rossen

Goed gesproken mans5!

Bijna net zo debiel(ja debiel gewoon) dat sommige mensen hun brievenbussen dicht moeten plakken omdat er anders vuurwerk in huis word gegooid :mad:

hier is hij nog niet weg of dicht.
zou wel weer kapot zijn hiero na oud en nieuw. al die k*t kinderen uit het andere dorp blazen hier alles op omdat ze daar alles weg hebben gehaalt
maar de snackbar heeft hem al wel dicht zitten (mijn oompje is al voorberijd haha)

In deze risicowijk worden nu ook de ondergrondse afvalcontainers weggehaald. Wel lekker, omdat die gisteravond te vol waren om m'n zak kwijt te raken. Daar zit ik nu dus tot maandag mee. Bedankt, onruststokers!

Back
Bovenaan