TNO test goed en fout vuurwerk

Haha allemaal marijn vuurwerk :) en die pot die ze schuin schieten is volgensmij de levensgenieter d en die is gewoon goedgekeurt hoor :p

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=4951

eerdere bericht.

@Gerwin, Marijn is één van de merken die inderdaad de grens op zoeken. Dat heeft een erkend verkooppunt mij verteld ja.

En dan testen ze een lawinepijl in de grond. Hoe bedoel je ondanks het testen zélf het verkeerde voorbeeld geven?????
En ook dat ding dat Wolff zn verkooppunten levert voor de gratis vuurwerk actie. Lekker allemaal hoor.

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens Gerwin!
Ik zou willen dat elk merk de grens op zocht! Marijn heeft t gewoon goed gedaan dit jaar!:)
@ Jupilerfreak, denk dat Gerwin als geen ander weet wat Marijn inhoudt.

Laatst bewerkt:
Haha, het ziet wel vet uit hoor, die pot zo schuin.:cool:
Net een grenadelauncher ofzo. Is wel lekker om te horen op een filmcamera. Vond het leuk om te zien.:D
:bye:

Als het instabiel wordt dan is het gewoon *****. Gek genoeg zitten de bekende instabiele potten van de grote namen er nu niet bij zoals de Hurricane en Nightlife van New Spirit/Lesli, Magician van Crown/Broekhoff en nog een aantal andere producten. En geen Nederlandse vuurpijlen die ze vanuit een waardeloze fles af proberen te steken.

De demo is handig gehouden, maar er wordt vanuit TNO zijnde weinig uitgelegd waarom bepaalde dingen absoluut ongewenst zijn en er worden ook geen tips gegeven hoe bv omvallende potten en pijlen voorkomen kunnen worden. Ondanks de informatie toch lichtelijke stemmingmakerij.

De pot die op zijn kant ligt is de Thunderking.
Zijn beide zo goed als hetzelfde en op AVP staat dat deze gewoon is goed gekeurd en dat het AD een fout maak.

De pot die op zijn kant ligt is de Thunderking.
Zijn beide zo goed als hetzelfde en op AVP staat dat deze gewoon is goed gekeurd en dat het AD een fout maak.

Klopt Tony, TNO liet alleen maar zien wat er kan gebeuren bij een omgevallen pot.
Niet dat ook een pot betreft wat is afgekeurd, dat is met txt later in de film gezet.

Wat ik ook jammer vind is dat TNO niet laat zien hoe ze het omvallen testen.
Het stuk vuurwerk wordt onder een hoek van 10 graden afgevuurd, indien het omvalt is het afgekeurd.

Klopt Tony, TNO liet alleen maar zien wat er kan gebeuren bij een omgevallen pot.
Niet dat ook een pot betreft wat is afgekeurd, dat is met txt later in de film gezet.

Wat ik ook jammer vind is dat TNO niet laat zien hoe ze het omvallen testen.
Het stuk vuurwerk wordt onder een hoek van 10 graden afgevuurd, indien het omvalt is het afgekeurd.

De marge van 10 graden wordt genomen omdat het nogal eens voorkomt dat een product niet op een vlakke bodem wordt gezet. Dit is vaak door onoplettendheid en het minder alert zijn om 12 uur.
Ik heb een keer meegemaakt dat een pot perongeluk op een weigeraar werd gezet, gevolg was dat na 3 schoten het potje oplag.
Maar standaar uitgaan dat een product niet deugt als het niet onder een hoek van 10 graden blijft staan tjah hoe ver wil je doorgaan.

Back
Bovenaan