Titanium King 100st

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 4192
Artikelnaam: Titanium King 100st
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 3,8 gram per stuk - totaal 380 gram
Aantal per verpakking: 100 single shots
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 16mm
Kartoninhoud: 12/100/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €19,95

katan_titanium_king_100.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Apart dat de productvideo hetzelfde is als de thunderking mega pack/bulk pack met een tube van 20mm, terwijl deze maar een tube van 16mm hebben. Maar wel dezelfde kruitinhoud als de 20mm versie.

Misschien dat de bombette wat langer is, zou maar zo kunnen.

Even de quotes uit het topic van de Titanium King 40st gehaald.

Ik heb de Titanium King 100st gisteren in de bunker zien staan van een plaatselijke winkelier. Kon het uiteraard niet laten om wat foto's te maken. Ook stonden de Thunder King Bulk Packs van Katan in dezelfde bunker dus heb ik ze ook even naast elkaar gezet om te vergelijken.

20191222_160114.jpg

20191222_160210.jpg

20191222_160134.jpg

20191222_160341.jpg

20191222_160348.jpg

20191222_160242.jpg

Links: Titanium King. Rechts: Thunder King Bulkpack
Screenshot_20191223-144331_Gallery.jpg

Ze zijn dus nagenoeg even lang en ook het kruitgewicht is hetzelfde. Alleen het kaliber van de Titanium King is dus was kleiner.

Deze kan dus ook in een 100sh cake gemaakt worden voor 2 tientjes?

In gedachte houdend dat cakes goedkoper moeten zijn dan singleshots om te produceren (minder arbeidsintensief, niet elke tube van de cake hoeft een label, voetje en aparte tube afdekking) vind ik het heel erg vreemd dat er nergens knalcakes te koop zijn die een lagere prijs per schot hebben t.o.v. singleshots. Natuurlijk worden er meer singleshots geimporteerd dan knalcakes, dus dat verklaart het misschien. Maar zelfs in de freakacties zie je tegenwoordig knalcakes niet goedkoper dan 20 shots voor 5 euro bijvoorbeeld, terwijl singleshots tegenwoordig al richting de 25-30 shots voor 5 euro in de normale verkoop.

Misschien iets voor de importeurs om over te denken?

Zojuist ook wat getest. Deze gaan gewoon goed hard, niet zo hard als dum bum of dergelijke titanium thunderkings (deze heeft namelijk geen TI effect, wat misleidend is). Maar absoluut geen zachte knal

Zojuist ook wat getest. Deze gaan gewoon goed hard, niet zo hard als dum bum of dergelijke titanium thunderkings (deze heeft namelijk geen TI effect, wat misleidend is). Maar absoluut geen zachte knal
Ze gaan leuk, maar de oude is beter (en heeft wel een titanium effect)

Het zijn gewoon goede thunderkings, zeker voor 15 euro. Ik heb ze vergeleken met de flashbangs van de lidl. De titanium king was een stuk harder dan de flashbangs. Naar mijn mening knallen die een stuk zachter.

Back
Bovenaan