Tieners gooien vuurwerk naar binnen bij winkel Presikhaaf

tristen

VWC lid
ARNHEM - Drie jongens van 17, 14 en 11 jaar zijn woensdag aangehouden in winkelcentrum Presikhaaf in Arnhem. De drie staken rond half zes vuurwerk af en gooiden het naar binnen in een winkel. Toen een beveiliger van de winkel wilde ingrijpen, ontstond een opstootje.

De 17 jarige verzette zich tegen zijn aanhouding, maar werd overmeesterd. Het vuurwerk bleek te zijn gestolen in een andere winkel.

De 11-jarige is niet strafrechterlijk te vervolgen vanwege zijn leeftijd. Hij is naar huis gebracht na een berisping.

http://www.gelderlander.nl/voorpagi...uurwerk-naar-binnen-bij-winkel-Presikhaaf.ece

De 11-jarige is niet strafrechterlijk te vervolgen vanwege zijn leeftijd. Hij is naar huis gebracht na een berisping.

stom. erg raar als je met vuurwerk gaat gooien, vooral op een leeftijd als 17!

Laatst bewerkt:
Hmm. Natuurlijk weer idioot wat er gebeurd is. Maar het vuurwerk is dus eerder gestolen. Dat betekent dat het vuurwerk is wat een heel jaar te koop is. Zoals rookbommetjes, sterretjes, knalerwtjes en mory glories. Gelukkig is dit licht vuurwerk. Hopelijk worden ze flink gestraft zodat ze dit niet nog een keer gaan doen met (zwaarder) vuurwerk.

Flink gestraft?
Domme actie natuurlijk maar een stukje kindervuurwerk naar binnen gooien, eerlijk ik heb het toen ik klein was ook gedaan.
Is natuurlijk aan ander verhaal als het iets brandends was, maar een rookbommetje of iets dergelijks dan lijkt mij een waarschuwing voldoende.

ik vind dat die vent van 17 zijn ogen uit zijn kop moet schamen .
op die leeftijd word er wel wat meer verstand verwacht hoor .

ik vind dat die vent van 17 zijn ogen uit zijn kop moet schamen .
op die leeftijd word er wel wat meer verstand verwacht hoor .

Vroegah misschien wel. Tegenwoordig hebben de meeste pubers die dit gedrag vertonen, zichzelf terug gezopen en geblowd naar het verstand een jaar of 12. Of zijn dat maar vooroordelen?. :p

Vroegah misschien wel. Tegenwoordig hebben de meeste pubers die dit gedrag vertonen, zichzelf terug gezopen en geblowd naar het verstand een jaar of 12. Of zijn dat maar vooroordelen?. :p

tja als je hebt plaatje van dichter bij bekijkt heb je voor de helft gelijk ja

Ik ben een jaar ouder, en ik heb nou niet echt het gevoel dat ik in dat beeld pas... :no:

Back
Bovenaan