Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar: Tiel
Wanneer : 30 mei 2009
Wie: Katan Vuurwerk BV
Kaliber: Nog niet bekend.
Tijdstip: 21.00 uur
Locatie: weiland, gelegen aan de Echteldsedijk/Groene Krib te Tiel
Het betreft een buitenvuurwerk ten behoeve van de kermis
Vorig jaar geweest!!! men schoot toen max 4 inch als ik me niet vergis.
Dit zijn toch wel de leuke shows die rustig geschoten worden zodat je lekker veel aandacht hebt voor elke shell. Als finale had men een saluteblokje met wat 3 inch ti-salutes.
Wel een leuke show als je in de omgeving woont maar het is niet erg speciaal. !!ALs men weer shells schiet is het zowiezo leuk om even te kijken
Stond vorig jaar aan de dijk samen met wat vrienden! het leek net een prive show aangezien de meeste mensen bij de kermis stonden! op de dijk stonden destijds rond de 20 man was dus heerlijk genieten zonder al die *** commentaar van wijsneuzen en hangtuig !!!
Echteldse dijk! daar stonden ze op een groot grasveld.
Dus dat is dat stukje van die nieuwbouw achtige huizen. De aldi is echt een hele andere kant daar moet je dus niet zijn. Als je voor de kermis staat(aan de waalkade) heb je rechts de wijk waar de aldi zich bevind. Daar moet je dus niet zijn (althans vorig jaar) je moet de eerste stuk dijk links hebben van de kermis(bij de benzine pomp naar rechts!) Echteldsedijk is dat! Inderdaad waar die drie flats staan.
Als ik naar een show ga dan rij ik eerst even wat rondjes om het gebied heen om de schieters te zoeken. Meestal is dat op een open stuk veldje waar ze een busje geparkeerd hebben en vaak met 2 tot 3 man sterk staan
Ik ben vorig jaar ook geweest, ik stond helaas wat verder weg (aan de overkant van de waal). Ik zal proberen om er 30 mei weer bij te zijn. Maar dan is het toch nog licht om 9 uur?
Eindelijk is het me dan toch gelukt om de film te plaatsen, ben er de hele nacht en morgen mee bezig geweest aangezien het niet lukte, dit is overigens de eerste show die ik heb gefilmd dus verwacht er niet te veel van.
Over de show zelf, er werd tot mijn verbazing proffesioneel geschoten, alleen maar bommen tot ik denk max. 4''. Helaas was de show erg traag en had totaal geen finale, er werd elke keer een serie van ong. 3 bommen geschoten waar na een pauze volgde en weer een aantal bommen kwamen.
Eerste deel van de show (voor betere kwaliteit, klik op HD):
De films zijn nu nog aan het verwerken tot HD, het kan zijn dat je nu dus nog de slechtere kwaliteit versie ziet, het duurt even voordat alles is verwerkt.